wSieci Historii Gazeta Bankowa
   

Komunikaty prasowe

3 kwietnia 2015

Fratria wzmacnia Biuro Reklamy

Karol Skorupski, dotychczasowy dyrektor Biura Reklamy Grupy Allegro i GG Network dołączył od kwietnia do Grupy Medialnej Fratria. Jako dyrektor Biura Reklamy Fratrii odpowiedzialny za wszystkie tytuły zapowiada kolejne transfery.

Wraz ze Skorupskim pracę we Fratrii rozpoczęli też Marcin Ośmiałowski, który będzie zastępcą szefa Biura Reklamy oraz Łukasz Sobol. Obaj również wcześniej pracowali w BR Grupy Allegro i GG Network

- Wzmacniamy zespół wydawnictwa w związku z bardzo dobrymi wynikami naszych tytułów i kolejnymi projektami, nad którymi pracujemy – wyjaśnia Tomasz Przybek, prezes Grupy Medialnej Fratria. – Karol Skorupski to profesjonalista, zna doskonale rynek i rynek zna jego.

Reklamodawcy czekają na zapowiadaną na kwiecień premierę nowego, popularnego tygodnika wydawanego przez Fratrię. Jak zapowiada wydawca powierzchnia reklamowa pierwszego numeru pisma jest już niemal w całości sprzedana.

- Niewiele jest miejsc, wydawnictw takich jak Fratria, tak szybko rozwijających dziś swoje portfolio. Cieszę się, że będę mógł zaproponować kontrahentom bardzo ciekawe warunki w wielu tytułach. Również w nowym tygodniku – mówi Karol Skorupski.

Fratria jest wydawcą pism będących liderami w swoich kategoriach prasowych - największego konserwatywnego tygodnika opinii „wSieci” (zamknął ubiegły rok ze średnią sprzedażą ogółem w okresie styczeń – listopad 2014 na poziomie 77 036 egzemplarzy; dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy) oraz miesięcznika „wSieci Historii” (najwyższa sprzedaż wśród magazynów historycznych - 30 412 egz., sprzedaż ogółem w listopadzie 2014; dane ZKDP). Fratria wydaje też miesięczniki „Gazeta Bankowa” i „Fronda”. Jest też wydawcą jednego z najbardziej opiniotwórczych portali w Polsce – wPolityce.pl (drugie miejsce w rankingu najbardziej opiniotwórczych portali internetowych wg. Instytutu Monitorowania Mediów).

Karol Skorupski pracował w biurze reklamy Grupy Allegro i GG  Network od lutego 2012 roku. Wcześniej przez 8 lat był związany z Ringier Axel Springer Polska (był kolejno dyrektorem biura reklamy dziennika „Fakt”, dyrektorem biura reklamy prasy codziennej i dyrektorem sprzedaży korporacyjnej) oraz przez 9 lat z Grupą Polskapresse i agencją Media Tak. Jest absolwentem SGH w Warszawie.

powrót...




 

Fratria

Kontakt

Fratria sp. z o.o.
ul. Legionów 126-128
81-472 Gdynia

tel.  22 616 36 00
e-mail: redakcja@fratria.pl

Dane spółki

Fratria sp. z o.o. zarejestrowana      w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku               pod nr KRS 0000429681 
NIP: 113-285-77-90

Kapitał zakładowy: 5 570 600 zł

Multimedia

Nowoczesne technologie umożliwiają tworzenie coraz bardziej efektownych i multimedialnych projektów, które z powodzeniem możesz wykorzystać w swojej kampanii promocyjnej.

Dom mediowy

Właściwy dobór kanałów komunikacji to klucz do sukcesu wszelkich kampanii wizerunkowych. Dlatego istotnym elementem kampanii jest tworzenie planów mediowych i zakup mediów, które z powodzeniem możesz powierzyć w nasze ręce.

Agencja public relations

Reklama bez profesjonalnej otoczki PR jest niewystarczającym środkiem komunikacji z klientem. Dlatego działania promocyjne wspieramy również kompleksowymi, przemyślanymi działaniami wizerunkowymi.

Agencja interaktywna

Posiadanie witryny internetowej nie gwarantuje sukcesu w sieci. Zaskocz innych wielobarwnym i nietypowym podejściem do promocji w wirtualnym świecie, co przełoży się na konkretne korzyści w rzeczywistości.

Agencja reklamowa

Wyróżnij się na tle innych atrakcyjną, efektowną i trafiającą do odbiorcy kampanią reklamową! Dopasowana do Twoich oczekiwań i potrzeb, skrojona idealnie na miarę - dokładnie taka, jaką chcesz.

Wydawnictwo

Przekaz informacyjny powinien być nie tylko zaskakujący i efektowny, ale przede wszystkim rzeczowy. Nasze profesjonalne wydawnictwo gwarantuje bezbłędne opracowanie edytorskie i merytoryczne wydawanych materiałów.