wSieci Historii Gazeta Bankowa
   
07.04.2015

Bronisław Wildstein publicystą tygodnika „wSieci”

Bronisław Wildstein, jeden z najbardziej cenionych dziennikarzy, publicystów i pisarzy opozycyjnych dołączył do zespołu największego konserwatywnego tygodnika opinii w Polsce. Redakcja zapowiada, że co tydzień na łamach pisma publikowany będzie obszerny felieton publicysty. Teksty Wildsteina pojawią się też na portalu wPolityce.pl.

czytaj dalej

05.04.2015

Tygodnik „wSieci” i miesięcznik „wSieci Historii” z wydaniami mobilnymi

Świąteczną niespodziankę sprawił czytelnikom wydawca tygodnika „wSieci” i miesięcznika „wSieci Historii”. Wydania dostępne są gratis w utworzonych właśnie kioskach w AppStore i GooglePlay. Dzięki temu czytelnicy mogą mieć dostęp do ulubionych pism on-line, bez względu na to, gdzie spędzają święta.

czytaj dalej

03.04.2015

Fratria wzmacnia Biuro Reklamy

Karol Skorupski, dotychczasowy dyrektor Biura Reklamy Grupy Allegro i GG Network dołączył od kwietnia do Grupy Medialnej Fratria. Jako dyrektor Biura Reklamy Fratrii odpowiedzialny za wszystkie tytuły zapowiada kolejne transfery.

czytaj dalej

31.03.2015

Artur Grabowski nowym szefem dystrybucji, produkcji i logistyki we Fratrii

Grupa medialna Fratria - wydawca tygodnika „wSieci”, miesięczników „Gazeta Bankowa”, „Fronda” i „wSieci Historii” oraz portalu wPolityce.pl wzmacnia dział dystrybucji, logistyki i produkcji. Fratria przygotowuje nowy popularny, wysokonakładowy tygodnik, którego start zapowiadany jest na najbliższe tygodnie.

czytaj dalej

Strona:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Fratria

Kontakt

Fratria sp. z o.o.
ul. Legionów 126-128
81-472 Gdynia

tel.  22 616 36 00
e-mail: redakcja@fratria.pl

Dane spółki

Fratria sp. z o.o. zarejestrowana      w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku               pod nr KRS 0000429681 
NIP: 113-285-77-90

Kapitał zakładowy: 5 570 600 zł

Multimedia

Nowoczesne technologie umożliwiają tworzenie coraz bardziej efektownych i multimedialnych projektów, które z powodzeniem możesz wykorzystać w swojej kampanii promocyjnej.

Dom mediowy

Właściwy dobór kanałów komunikacji to klucz do sukcesu wszelkich kampanii wizerunkowych. Dlatego istotnym elementem kampanii jest tworzenie planów mediowych i zakup mediów, które z powodzeniem możesz powierzyć w nasze ręce.

Agencja public relations

Reklama bez profesjonalnej otoczki PR jest niewystarczającym środkiem komunikacji z klientem. Dlatego działania promocyjne wspieramy również kompleksowymi, przemyślanymi działaniami wizerunkowymi.

Agencja interaktywna

Posiadanie witryny internetowej nie gwarantuje sukcesu w sieci. Zaskocz innych wielobarwnym i nietypowym podejściem do promocji w wirtualnym świecie, co przełoży się na konkretne korzyści w rzeczywistości.

Agencja reklamowa

Wyróżnij się na tle innych atrakcyjną, efektowną i trafiającą do odbiorcy kampanią reklamową! Dopasowana do Twoich oczekiwań i potrzeb, skrojona idealnie na miarę - dokładnie taka, jaką chcesz.

Wydawnictwo

Przekaz informacyjny powinien być nie tylko zaskakujący i efektowny, ale przede wszystkim rzeczowy. Nasze profesjonalne wydawnictwo gwarantuje bezbłędne opracowanie edytorskie i merytoryczne wydawanych materiałów.