wSieci Historii Gazeta Bankowa
   
28.05.2015

Portal wPolityce.pl podwoił wyniki, w planach codzienne video i więcej kultury

Portal wPolityce.pl od wielu miesięcy utrzymuje się w czołówce najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce. W maju najbardziej opiniotwórczy, konserwatywny serwis w polskim internecie zyskał wielomilionowe audytorium. W ciągu miesiąca (dane za Google Analytics, 25.04-25.05.2015) informacje z wPolityce.pl docierały do ponad 4 milionów użytkowników. Portal zanotował rekordowy wynik 43,5 miliona odsłon, przy niemal 13,5 miliona odwiedzin. Wydawca zapowiada kolejne zmiany w portalu.

czytaj dalej

18.04.2015

Tygodnik „wSieci” przed „Gazetą Wyborczą”, „Polityką” i „Newsweekiem”!

W marcu 2015 fani tygodnika „wSieci” (Grupa Wydawnicza Fratria) po raz kolejny pokazali siłę na Facebooku. Profil największego konserwatywnego tygodnika opinii w Polsce zdeklasował konkurencję w kategorii prasa.

czytaj dalej

17.04.2015

Grupa Medialna Fratria zmienia siedzibę

Grupa Medialna Fratria, wydawca debiutującego w przyszłym tygodniu nowego pisma popularnego „ABC tygodnik aktualny, bezkompromisowy, ciekawy” zmienia siedzibę. W ciągu ostatnich dwóch lat uruchomiliśmy kilka nowych projektów, to naturalny rozwój firmy – mówi prezes Fratrii, Tomasz Przybek.

czytaj dalej

10.04.2015

Maciej Wośko redaktorem naczelnym nowego tygodnika Fratrii

Maciej Wośko został redaktorem naczelnym nowego tygodnika popularnego, który wkrótce zadebiutuje na rynku. Grupa Wydawnicza Fratria planuje wprowadzenie nowego tytułu jeszcze w kwietniu. Redakcja nowego pisma pracuje już nad pierwszym numerem.

czytaj dalej

Strona:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Fratria

Kontakt

Fratria sp. z o.o.
ul. Legionów 126-128
81-472 Gdynia

tel.  22 616 36 00
e-mail: redakcja@fratria.pl

Dane spółki

Fratria sp. z o.o. zarejestrowana      w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku               pod nr KRS 0000429681 
NIP: 113-285-77-90

Kapitał zakładowy: 5 570 600 zł

Multimedia

Nowoczesne technologie umożliwiają tworzenie coraz bardziej efektownych i multimedialnych projektów, które z powodzeniem możesz wykorzystać w swojej kampanii promocyjnej.

Dom mediowy

Właściwy dobór kanałów komunikacji to klucz do sukcesu wszelkich kampanii wizerunkowych. Dlatego istotnym elementem kampanii jest tworzenie planów mediowych i zakup mediów, które z powodzeniem możesz powierzyć w nasze ręce.

Agencja public relations

Reklama bez profesjonalnej otoczki PR jest niewystarczającym środkiem komunikacji z klientem. Dlatego działania promocyjne wspieramy również kompleksowymi, przemyślanymi działaniami wizerunkowymi.

Agencja interaktywna

Posiadanie witryny internetowej nie gwarantuje sukcesu w sieci. Zaskocz innych wielobarwnym i nietypowym podejściem do promocji w wirtualnym świecie, co przełoży się na konkretne korzyści w rzeczywistości.

Agencja reklamowa

Wyróżnij się na tle innych atrakcyjną, efektowną i trafiającą do odbiorcy kampanią reklamową! Dopasowana do Twoich oczekiwań i potrzeb, skrojona idealnie na miarę - dokładnie taka, jaką chcesz.

Wydawnictwo

Przekaz informacyjny powinien być nie tylko zaskakujący i efektowny, ale przede wszystkim rzeczowy. Nasze profesjonalne wydawnictwo gwarantuje bezbłędne opracowanie edytorskie i merytoryczne wydawanych materiałów.