Maciej Wośko redaktorem naczelnym nowego tygodnika Fratrii
Maciej Wośko został redaktorem naczelnym nowego tygodnika popularnego, który wkrótce zadebiutuje na rynku. Grupa Wydawnicza Fratria planuje wprowadzenie nowego tytułu jeszcze w kwietniu. Redakcja nowego pisma pracuje już nad pierwszym numerem.
Maciej Wośko pracował kilkanaście lat w „Dzienniku Bałtyckim” (Polska Press) – w latach 2006-2010 był redaktorem naczelnym tego popularnego dziennika regionalnego. W Grupie Medialnej Fratria pełnił funkcję redaktora zarządzającego. Jako dyrektor wydawniczy odpowiedzialny był też m.in. za kontakty wydawcy z redakcjami i optymalne wykorzystanie treści wydawanych tytułów. Uczestniczył w przygotowaniu projektów redakcyjnych i wydawniczych wszystkich tytułów Grupy – tygodnika „wSieci”, miesięczników „wSieci Historii”, „Gazety Bankowej” i „Frondy”.
- Maciej Wośko jest osobą perfekcyjnie znającą wydawnictwo, które razem budujemy od kilku lat. Jednocześnie ma duże doświadczenie dziennikarskie i doskonałe umiejętności zarządzania zespołem – mówi Tomasz Przybek, prezes Grupy Wydawniczej Fratria. – Tak właśnie widzę rolę redaktora naczelnego – to osoba odpowiedzialna za tytuł w każdym wymiarze – redakcyjnym, wydawniczym i biznesowym. Maciej ma mnóstwo pomysłów, a przy tym potrafi zarazić nimi zespół. Współpracuje też z pozostałymi redakcjami Fratrii, co gwarantuje wykorzystanie potencjału całej grupy wydawniczej.
Jak zapowiada redaktor naczelny nowy tygodnik ma być popularnym, wysokonakładowym pismem i dostarczać będzie najważniejsze, bieżące informacje na temat najciekawszych wydarzeń tygodnia poruszających emocje czytelników w całej Polsce. Pismo w atrakcyjny sposób przedstawi tematy poruszane w mediach i internecie przez cały tydzień – dając tym samym, w jednym tytule kompletny, cotygodniowy, spójny i ciekawy przegląd najistotniejszych newsów wraz z unikalnymi, własnymi tematami.
- Wracam do redakcji, do pracy dziennikarskiej – mówi Maciej Wośko. – Wprowadzając nowe projekty wydawnicze Fratrii, za każdym razem atakowaliśmy rynek, który wydawał się poukładany i a jego potencjał wyczerpany. Tymczasem wszystkie nasze tytuły zajęły pozycje liderów w swoich segmentach. Wierzę, że tak będzie i tym razem. Za sobą mam też doświadczenie w prowadzeniu najpopularniejszej gazety regionalnej na Pomorzu i wiedzę, jak słuchać czytelników, jak z czytelnikami rozmawiać i jak dostarczyć im pismo, które będzie stałym gościem w ich domach. Taki będzie nasz nowy tygodnik.
Jak zapowiada Wośko, siłą nowego tygodnika będzie zespół redakcyjny. Zastępcą naczelnego jest Wojciech Biedroń, do niedawna szef działu Wydarzenia w „Fakcie” (Ringier Axel Springer Polska). Do redakcji nowego pisma z „Faktu” przeszły też - Agata Rowińska i Ewa Kamionowska oraz Paulina Socha-Jakubowska, dotychczas dziennikarka tygodnika „Wprost”. Za layout pisma odpowiada Maciej Burzykowski, który został dyrektorem artystycznym nowego tytułu.
- Udało nam się namówić doskonałych dziennikarzy i redaktorów do wspólnej przygody, stworzenia cotygodniowego pisma, którego głównym zadaniem jest przekazanie czytelnikom ciekawych informacji podanych w atrakcyjny, niebanalny sposób – mówi Maciej Wośko. – To zupełnie nowa oferta – nie ma na polskim rynku prasowym takiego pisma.
Grupa Wydawnicza Fratria zapowiada start nowego projektu jeszcze w kwietniu. Debiut wzmocni kampania marketingowa w radiu, telewizji i prasie. Wydawca nie zdradza jeszcze tytułu pisma.
Tweetnij
Kontakt
Fratria sp. z o.o.
ul. Legionów 126-128
81-472 Gdynia
tel. 22 616 36 00
e-mail: redakcja@fratria.pl
Nasze serwisy
sieciprawdy.pl
wPolityce.pl
gb.pl
wPolsce.pl
ABCtygodnik.pl
wGospodarce.pl
wsiecihistorii.pl
Dane spółki
Fratria sp. z o.o. zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku pod nr KRS 0000429681
NIP: 113-285-77-90
Kapitał zakładowy: 5 570 600 zł
Multimedia
Nowoczesne technologie umożliwiają tworzenie coraz bardziej efektownych i multimedialnych projektów, które z powodzeniem możesz wykorzystać w swojej kampanii promocyjnej.
Dom mediowy
Właściwy dobór kanałów komunikacji to klucz do sukcesu wszelkich kampanii wizerunkowych. Dlatego istotnym elementem kampanii jest tworzenie planów mediowych i zakup mediów, które z powodzeniem możesz powierzyć w nasze ręce.
Agencja public relations
Reklama bez profesjonalnej otoczki PR jest niewystarczającym środkiem komunikacji z klientem. Dlatego działania promocyjne wspieramy również kompleksowymi, przemyślanymi działaniami wizerunkowymi.
Agencja interaktywna
Posiadanie witryny internetowej nie gwarantuje sukcesu w sieci. Zaskocz innych wielobarwnym i nietypowym podejściem do promocji w wirtualnym świecie, co przełoży się na konkretne korzyści w rzeczywistości.
Agencja reklamowa
Wyróżnij się na tle innych atrakcyjną, efektowną i trafiającą do odbiorcy kampanią reklamową! Dopasowana do Twoich oczekiwań i potrzeb, skrojona idealnie na miarę - dokładnie taka, jaką chcesz.
Wydawnictwo
Przekaz informacyjny powinien być nie tylko zaskakujący i efektowny, ale przede wszystkim rzeczowy. Nasze profesjonalne wydawnictwo gwarantuje bezbłędne opracowanie edytorskie i merytoryczne wydawanych materiałów.