wSieci Historii Gazeta Bankowa
   

Komunikaty prasowe

10 kwietnia 2015

Maciej Wośko redaktorem naczelnym nowego tygodnika Fratrii

Maciej Wośko został redaktorem naczelnym nowego tygodnika popularnego, który wkrótce zadebiutuje na rynku. Grupa Wydawnicza Fratria planuje wprowadzenie nowego tytułu jeszcze w kwietniu. Redakcja nowego pisma pracuje już nad pierwszym numerem.

Maciej Wośko pracował kilkanaście lat w „Dzienniku Bałtyckim” (Polska Press) – w latach 2006-2010 był redaktorem naczelnym tego popularnego dziennika regionalnego. W Grupie Medialnej Fratria pełnił funkcję redaktora zarządzającego. Jako dyrektor wydawniczy odpowiedzialny był też m.in. za kontakty wydawcy z redakcjami i optymalne wykorzystanie treści wydawanych tytułów. Uczestniczył w przygotowaniu projektów redakcyjnych i wydawniczych wszystkich tytułów Grupy – tygodnika „wSieci”, miesięczników „wSieci Historii”, „Gazety Bankowej” i „Frondy”.

- Maciej Wośko jest osobą perfekcyjnie znającą wydawnictwo, które razem budujemy od kilku lat. Jednocześnie ma duże doświadczenie dziennikarskie i doskonałe umiejętności zarządzania zespołem – mówi Tomasz Przybek, prezes Grupy Wydawniczej Fratria. – Tak właśnie widzę rolę redaktora naczelnego – to osoba odpowiedzialna za tytuł w każdym wymiarze – redakcyjnym, wydawniczym i biznesowym. Maciej ma mnóstwo pomysłów, a przy tym potrafi zarazić nimi zespół. Współpracuje też z pozostałymi redakcjami Fratrii, co gwarantuje wykorzystanie potencjału całej grupy wydawniczej.

Jak zapowiada redaktor naczelny nowy tygodnik ma być popularnym, wysokonakładowym pismem i dostarczać będzie najważniejsze, bieżące informacje na temat najciekawszych wydarzeń tygodnia poruszających emocje czytelników w całej Polsce. Pismo w atrakcyjny sposób przedstawi tematy poruszane w mediach i internecie przez cały tydzień – dając tym samym, w jednym tytule kompletny, cotygodniowy, spójny i ciekawy przegląd najistotniejszych newsów wraz z unikalnymi, własnymi tematami.

- Wracam do redakcji, do pracy dziennikarskiej – mówi Maciej Wośko. – Wprowadzając nowe projekty wydawnicze Fratrii, za każdym razem atakowaliśmy rynek, który wydawał się poukładany i a jego potencjał wyczerpany. Tymczasem wszystkie nasze tytuły zajęły pozycje liderów w swoich segmentach. Wierzę, że tak będzie i tym razem. Za sobą mam też doświadczenie w prowadzeniu najpopularniejszej gazety regionalnej na Pomorzu i wiedzę, jak słuchać czytelników, jak z czytelnikami rozmawiać i jak dostarczyć im pismo, które będzie stałym gościem w ich domach. Taki będzie nasz nowy tygodnik.

Jak zapowiada Wośko, siłą nowego tygodnika będzie zespół redakcyjny. Zastępcą naczelnego jest Wojciech Biedroń, do niedawna szef działu Wydarzenia w „Fakcie” (Ringier Axel Springer Polska). Do redakcji nowego pisma z „Faktu” przeszły też  - Agata Rowińska i Ewa Kamionowska oraz Paulina Socha-Jakubowska, dotychczas dziennikarka tygodnika „Wprost”. Za layout pisma odpowiada Maciej Burzykowski, który został dyrektorem artystycznym nowego tytułu.

- Udało nam się namówić doskonałych dziennikarzy i redaktorów do wspólnej przygody, stworzenia cotygodniowego pisma, którego głównym zadaniem jest przekazanie czytelnikom ciekawych informacji podanych w atrakcyjny, niebanalny sposób – mówi Maciej Wośko. – To zupełnie nowa oferta – nie ma na polskim rynku prasowym takiego pisma.

Grupa Wydawnicza Fratria zapowiada start nowego projektu jeszcze w kwietniu. Debiut wzmocni kampania marketingowa w radiu, telewizji i prasie. Wydawca nie zdradza jeszcze tytułu pisma.

powrót...




 

Fratria

Kontakt

Fratria sp. z o.o.
ul. Legionów 126-128
81-472 Gdynia

tel.  22 616 36 00
e-mail: redakcja@fratria.pl

Dane spółki

Fratria sp. z o.o. zarejestrowana      w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku               pod nr KRS 0000429681 
NIP: 113-285-77-90

Kapitał zakładowy: 5 570 600 zł

Multimedia

Nowoczesne technologie umożliwiają tworzenie coraz bardziej efektownych i multimedialnych projektów, które z powodzeniem możesz wykorzystać w swojej kampanii promocyjnej.

Dom mediowy

Właściwy dobór kanałów komunikacji to klucz do sukcesu wszelkich kampanii wizerunkowych. Dlatego istotnym elementem kampanii jest tworzenie planów mediowych i zakup mediów, które z powodzeniem możesz powierzyć w nasze ręce.

Agencja public relations

Reklama bez profesjonalnej otoczki PR jest niewystarczającym środkiem komunikacji z klientem. Dlatego działania promocyjne wspieramy również kompleksowymi, przemyślanymi działaniami wizerunkowymi.

Agencja interaktywna

Posiadanie witryny internetowej nie gwarantuje sukcesu w sieci. Zaskocz innych wielobarwnym i nietypowym podejściem do promocji w wirtualnym świecie, co przełoży się na konkretne korzyści w rzeczywistości.

Agencja reklamowa

Wyróżnij się na tle innych atrakcyjną, efektowną i trafiającą do odbiorcy kampanią reklamową! Dopasowana do Twoich oczekiwań i potrzeb, skrojona idealnie na miarę - dokładnie taka, jaką chcesz.

Wydawnictwo

Przekaz informacyjny powinien być nie tylko zaskakujący i efektowny, ale przede wszystkim rzeczowy. Nasze profesjonalne wydawnictwo gwarantuje bezbłędne opracowanie edytorskie i merytoryczne wydawanych materiałów.