Gazety opiniotworcze wSieci Historii Gazeta Bankowa
       

Komunikaty prasowe

24 czerwca 2016

Opiniotwórcze media Fratrii liderami w rankingu IMM

Grupa Medialna Fratria jest wydawcą dwóch spośród najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce – wynika z raportów Instytutu Monitorowania Mediów. W maju zarówno portal wPolityce.pl, jak i tygodnik „wSieci” były najchętniej cytowanymi mediami w swoich kategoriach. „wSieci” jest też w czołówce ogólnego rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce, zawierającego także dzienniki i rozgłośnie radiowe.

- Wyniki IMM pokazują jak bardzo media w Polsce, dziennikarze, wydawcy i czytelnicy potrzebują wiarygodnych, niezależnych i wolnych od manipulacji źródeł informacji – mówi Romuald Orzeł, prezes Fratrii. – Tytuły przygotowywane przez newsroom Fratrii są dziś przykładem odważnych, bezkompromisowych i profesjonalnych mediów. Cieszę się, że docenia to rynek – nasi odbiorcy i partnerzy.

Wydawany przez Grupę Medialną Fratria największy konserwatywny tygodnik opinii w Polsce - „wSieci” utrzymuje stabilne miejsce w pierwszej trójce liderów sprzedaży w segmencie tygodników opinii, miesięcznik „wSieci Historii” jest od dwóch lat na pierwszym miejscu pod względem sprzedaży wśród miesięczników o tematyce historycznej, zaś „Gazeta Bankowa”, najstarszy magazyn ekonomiczny w Polsce, dostarcza swoim czytelnikom wiedzę z zakresu  bankowości, ubezpieczeń, finansów i gospodarki.

Portal wPolityce.pl, obchodzący w połowie czerwca szóste urodziny, to dziś najbardziej opiniotwórczy portali internetowy w Polsce. W rankingu przygotowywanym przez Instytut Monitorowania Mediów, był w maju najpopularniejszym serwisem w polskim internecie. Kolejne miejsca zajęły wirtualnemedia.pl oraz rp.pl. Portal Fratrii wyprzedził kolejny raz m.in. gazetę.pl, tvn24.pl i onet.pl.

- Nasz portal od miesięcy figuruje w ścisłej czołówce najbardziej opiniotwórczych portali internetowych w Polsce. W marcu br. nie tylko stanęliśmy na czele wszystkich serwisów internetowych pod względem liczby cytowań, ale zajęliśmy też trzecie miejsce w rankingu mediów ogólnopolskich, uzyskując imponujący wynik cytowalności. Instytut Monitorowania Mediów ogłosił wówczas rekord, oznajmiając że portal wPolityce.pl jest najwyżej notowanym serwisem w 13-letniej historii raportu – mówi Marzena Nykiel, redaktor naczelna portalu wPolityce.pl. - Wyniki te pokazują, że niezależne medium, powstałe zaledwie 6 lat temu, może śmiało konkurować z potężnymi konsorcjami medialnymi. Co ważne, ani na moment nie ustąpiliśmy z wyznaczonej sobie linii i wytrwale chronimy konserwatywno-patriotycznych wartości - podkreśla Marzena Nykiel.

Sześć lat temu Michał Karnowski otwierając portal pisał, że intencją niewielkiego zespołu wPolityce.pl jest stworzenie medium dynamicznego i nowoczesnego, nieustannie rozwijającego się, dostosowanego do nowych nawyków korzystania z mediów, ale i budującego społeczność. Dziś wPolityce.pl – zgodnie z zapowiedziami z 2010 roku ma swoje zdanie, ale szanuje poglądy innych, pokazuje, co naprawdę ważne, a co nie warte uwagi.

- Jesteśmy liderami rynku w wielu dziedzinach, ale wciąż się rozwijamy, zmieniamy zarówno portal, jak i nasze tytuły prasowe, reagując na potrzeby czytelników i odbiorców – mówi dziś Michał Karnowski, członek zarządu Grupy Medialnej Fratria odpowiedzialny za redakcje wydawnictwa.

Na pierwszym miejscu wśród najczęściej cytowanych tygodników w majowym rankingi IMM jest tygodnik „wSieci”, który wyprzedził „Do Rzeczy”, „Gazetę Polską”, „Newsweeka” i „Wprost”. Wydawany przez Fratrię tygodnik od wielu miesięcy jest też liderem w mediach społecznościowych. Treści publikowane na fanpage'u „wSieci” docierają tygodniowo do ok. 1,5 mln użytkowników Facebooka. To aż 11% spośród wszystkich aktywnych użytkowników Facebooka w Polsce (aktywnych polskich kont na Facebooku jest około 14 mln). Posty zamieszczane na profilu „wSieci” te w ciągu całego dnia docierają średnio do 375 tys. osób. Za prowadzenie profilu, który uzyskuje najwyższe noty w rankingu Fanpage Trends Sotrender na Facebooku odpowiedzialna jest agencja Apella.

powrót...




 

Fratria

Kontakt

Fratria sp. z o.o.
ul. Legionów 126-128
81-472 Gdynia

tel.  22 616 36 00
e-mail: redakcja@fratria.pl

Dane spółki

Fratria sp. z o.o. zarejestrowana      w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku               pod nr KRS 0000429681 
NIP: 113-285-77-90

Kapitał zakładowy: 5 570 600 zł

Multimedia

Nowoczesne technologie umożliwiają tworzenie coraz bardziej efektownych i multimedialnych projektów, które z powodzeniem możesz wykorzystać w swojej kampanii promocyjnej.

Dom mediowy

Właściwy dobór kanałów komunikacji to klucz do sukcesu wszelkich kampanii wizerunkowych. Dlatego istotnym elementem kampanii jest tworzenie planów mediowych i zakup mediów, które z powodzeniem możesz powierzyć w nasze ręce.

Agencja public relations

Reklama bez profesjonalnej otoczki PR jest niewystarczającym środkiem komunikacji z klientem. Dlatego działania promocyjne wspieramy również kompleksowymi, przemyślanymi działaniami wizerunkowymi.

Agencja interaktywna

Posiadanie witryny internetowej nie gwarantuje sukcesu w sieci. Zaskocz innych wielobarwnym i nietypowym podejściem do promocji w wirtualnym świecie, co przełoży się na konkretne korzyści w rzeczywistości.

Agencja reklamowa

Wyróżnij się na tle innych atrakcyjną, efektowną i trafiającą do odbiorcy kampanią reklamową! Dopasowana do Twoich oczekiwań i potrzeb, skrojona idealnie na miarę - dokładnie taka, jaką chcesz.

Wydawnictwo

Przekaz informacyjny powinien być nie tylko zaskakujący i efektowny, ale przede wszystkim rzeczowy. Nasze profesjonalne wydawnictwo gwarantuje bezbłędne opracowanie edytorskie i merytoryczne wydawanych materiałów.