wSieci Historii Gazeta Bankowa
   

Komunikaty prasowe

6 marca 2015

Piotr Zaremba i Piotr Skwieciński zastępcami redaktora naczelnego tygodnika „wSieci”

Tygodnik „wSieci” zmienia strukturę redakcji. Piotr Zaremba i Piotr Skwieciński od 1 marca zostali zastępcami Jacka Karnowskiego, redaktora naczelnego tygodnika “w Sieci” (FRATRIA). Obaj publicyści współtworzą ten najpopularniejszy konserwatywny tygodnik opinii od momentu jego powstania, obaj są też w gronie jego najważniejszych piór.

- Nowa struktura odzwierciedla nasze redakcyjne centrum dowodzenia, jakie ukształtowało się w czasie ostatnich kilkunastu miesięcy. Z dumą mogę stwierdzić, że tygodnik „wSieci” ma dziś silny i dynamiczny zespół dziennikarski, który pozwala realizować najbardziej ambitne zadania. Jestem pewien, że nowi zastępcy, doskonali i doświadczeni dziennikarze - Piotr Zaremba i Piotr Skwieciński, przyczynią się do jeszcze lepszego wykorzystania naszego potencjału, zwłaszcza, że wkrótce planujemy dalsze wzmocnienia zespołu - mówi redaktor naczelny Jacek Karnowski.

Piotr Zaremba w nowej strukturze redakcji będzie zajmował się przede wszystkim działami opinii i historii.

- Z Michałem Karnowskim pracuję nieprzerwanie od 12 lat, w 5 kolejnych redakcjach. Z Jackiem Karnowskim „tylko” pięć lat, ale razem przeżyliśmy pierwszą wspólną wielką przygodę: tworzenie portalu wPolityce.pl. – przypomina Piotr Zaremba. - Prowadzony przez nas wspólnie od ponad dwóch lat tygodnik „wSieci” to przykład pisma mówiącego własnym głosem, odpornego na mody i na uwarunkowania politycznej poprawności.  Jeśli moje doświadczenie przyda się teraz temu bardzo różnorodnemu, niezależnemu zespołowi ludzi, będzie to dla mnie może najważniejsze dziennikarskie zadanie w życiu.

Z kolei Piotr Skwieciński, odpowiadający w redakcji za nowo utworzony dział projektów specjalnych stwierdza:

- Nasz tygodnik osiągnął już wymierny sukces rynkowy i czytelniczy. Chciałbym pomóc w pogłębieniu go – m.in. poprzez oferowanie treści, atrakcyjnych nie tylko dla obecnego odbiorcy „wSieci”, ale i dla tych potencjalnych czytelników, którzy dotąd pozostawali poza zasięgiem naszego oddziaływania.

Członek Zarządu FRATRII odpowiedzialny za sprawy redakcyjne Michał Karnowski podkreśla, że spółka Fratria wydaje coraz więcej tytułów i zmiany organizacyjne są naturalne:

- Przyjęliśmy model w którym wspólna baza redakcyjna daje naszym tytułom prasowym i internetowym bogactwo treści i najlepszych dziennikarzy, ale jednocześnie każdy z redaktorów naczelnych ma pełną swobodę redagowania pisma. Sukcesy „wSieci”, „wSieci Historii”, portalu wPolityce.pl oraz nowego miesięcznika „Fronda” świadczą, że ten model się sprawdza.

Prezes Fratrii, Tomasz Przybek zapowiada, że spółka planuje dalszy rozwój.

- Myślę, że jeszcze nie raz pozytywnie zaskoczymy czytelników i rynek reklamowy. Podstawa do rozwoju jest solidna. Każdy z naszych tytułów ma stabilne miejsce w swoim segmencie i krzepnie, tak redakcyjnie jak pod względem przychodów. Z radością notujemy bowiem, że dzięki różnorodności portfolio nasza oferta spotyka się z coraz lepszym przyjęciem reklamodawców.

Wydawany przez Fratrię największy konserwatywny tygodnik opinii w Polsce – „wSieci” zamknął ubiegły rok ze średnią sprzedażą ogółem w okresie styczeń – listopad 2014 na poziomie 77 036 egzemplarzy (dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy). Niezmiennie liderem na rynku miesięczników o tematyce historycznej pozostaje pismo prof. Jana Żaryna – „wSieci Historii”. W lutym ukazał się drugi numer miesięcznika „Fronda”, którego redaktorem naczelnym został Grzegorz Górny.

powrót...




 

Fratria

Kontakt

Fratria sp. z o.o.
ul. Legionów 126-128
81-472 Gdynia

tel.  22 616 36 00
e-mail: redakcja@fratria.pl

Dane spółki

Fratria sp. z o.o. zarejestrowana      w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku               pod nr KRS 0000429681 
NIP: 113-285-77-90

Kapitał zakładowy: 5 570 600 zł

Multimedia

Nowoczesne technologie umożliwiają tworzenie coraz bardziej efektownych i multimedialnych projektów, które z powodzeniem możesz wykorzystać w swojej kampanii promocyjnej.

Dom mediowy

Właściwy dobór kanałów komunikacji to klucz do sukcesu wszelkich kampanii wizerunkowych. Dlatego istotnym elementem kampanii jest tworzenie planów mediowych i zakup mediów, które z powodzeniem możesz powierzyć w nasze ręce.

Agencja public relations

Reklama bez profesjonalnej otoczki PR jest niewystarczającym środkiem komunikacji z klientem. Dlatego działania promocyjne wspieramy również kompleksowymi, przemyślanymi działaniami wizerunkowymi.

Agencja interaktywna

Posiadanie witryny internetowej nie gwarantuje sukcesu w sieci. Zaskocz innych wielobarwnym i nietypowym podejściem do promocji w wirtualnym świecie, co przełoży się na konkretne korzyści w rzeczywistości.

Agencja reklamowa

Wyróżnij się na tle innych atrakcyjną, efektowną i trafiającą do odbiorcy kampanią reklamową! Dopasowana do Twoich oczekiwań i potrzeb, skrojona idealnie na miarę - dokładnie taka, jaką chcesz.

Wydawnictwo

Przekaz informacyjny powinien być nie tylko zaskakujący i efektowny, ale przede wszystkim rzeczowy. Nasze profesjonalne wydawnictwo gwarantuje bezbłędne opracowanie edytorskie i merytoryczne wydawanych materiałów.