wSieci Historii Gazeta Bankowa
   

Komunikaty prasowe

20 czerwca 2017

Ruszyło studio telewizyjne wPolsce.pl. Pierwszym gościem premier Beata Szydło

W poniedziałek 19 czerwca o godz. 9.00 nadawanie rozpoczęło studio telewizyjne wPolsce.pl. Pierwszym gościem wPolsce.pl była premier Beata Szydło. Rozmowę poprowadził Michał Karnowski. Pierwsze pasmo premierowe obejrzało ponad 100 tysięcy osób.

wPolsce.pl to nowy projekt grupy medialnej Fratria. Studio wPolsce.pl nadaje w tzw. live streamingu na stronie www.wpolsce.pl oraz stronie głównej wPolityce.pl. Materiały dostępne są również w mediach społecznościowych –  na kanale YouTube (https://www.youtube.com/c/TelewizjawPolsce ), Facebooku (https://www.facebook.com/TelewizjawPolsce ) oraz na Twitterze (https://twitter.com/wPolscepl ).

wPolsce.pl to przede wszystkim aktualne komentarze i programy publicystyczne oraz felietony filmowe. Rozmowy polityczne a także przegląd prasy i portali prowadzą m.in. Jacek i Michał Karnowscy, Dorota Łosiewicz, Marek Pyza, Marcin Wikło, Konrad Kołodziejski czy Marcin Fijołek. Z kolei dziennikarze Gazety Bankowej oraz portalu wGospdarce.pl będą przygotowywać codzienne rozmowy na temat bieżących wydarzeń gospodarczych i najgorętszych trendów w ekonomii.

 

Premierowe programy studio emitować będzie od poniedziałku do piątku w paśmie porannym od godziny 10.00. Wyjątkiem jest pierwszy dzień nadawania – poniedziałek 19 czerwca. W tym dniu transmisja live rozpoczęła się już o 9.00 rano.

 

Pierwszym gościem studia była Prezes Rady Ministrów Beata Szydło. Rozmowę z szefową polskiego rządu poprowadził Michał Karnowski. W paśmie premierowym widzowie mieli także okazję obejrzeć wywiad z Pawłem Surówką, prezesem PZU - największej grupy finansowej w Europie Środkowo-Wschodniej, jednym z architektów repolonizacji banku Pekao.

 

 - Rok 2017 jest rokiem dużych wyzwań i realizacji kolejnych planów. Wciąż się rozwijamy, zmieniamy zarówno portal, jak i nasze tytuły prasowe, reagując na potrzeby czytelników i odbiorców. W styczniu br. uruchomiliśmy projekt Sieć Przyjaciół – społeczność naszych Czytelników, miejsce, które stało się platformą łączącą ludzi, którym nie jest obojętny los Polski i z uwagą śledzą wydarzenia w kraju opisywane na łamach tygodnika „wSieci” i na stronach portalu wPolityce.pl – podkreśla Michał Karnowski członek zarządu Grupy Medialnej Fratria odpowiedzialny za redakcje wydawnictwa.

Jak zaznacza Prezes Zarządu Grupy Medialnej Fratria Romuald Orzeł, internet i nowe technologie wyznaczają kierunki rozwoju Grupy. -  Zgodnie z zapowiedziami realizujemy kolejne założenia strategii rozwoju w internecie, cały czas zwiększamy dotarcie do odbiorców z naszą misją i treściami. Zamierzamy maksymalnie wykorzystać połączony potencjał tytułów z naszego portfolio i przede wszystkim piszących dla nas dziennikarzy, by wejść na rynek produkcji telewizyjnej – zaznacza Romuald Orzeł.

 

W projekcie wPolsce.pl wydawca jak zawsze postawił na innowacyjność. Studio telewizyjne zostało zbudowane wewnątrz redakcji, by w pełni wykorzystać potencjał już istniejących zespołów dziennikarskich, a wdrożona technologia pozwala docelowo na nadawanie na żywo kilku osobnych planów i scenografii oraz znacząco obniża koszty bieżącej działalności tego typu przedsięwzięć.

 

- Uruchomienie tego projektu to dowód, że dotrzymujemy słowa i Fratria w jeszcze większym stopniu będzie rozwijała się w kierunku multimedialnym, a projekt wPolsce.pl będzie zyskiwał w naszej grupie na znaczeniu - podkreśla prezes Romuald Orzeł.

- Siedem lat temu, otwierając portal wPolityce.pl podkreślałem, że intencją naszego - wtedy niewielkiego - zespołu jest stworzenie medium dynamicznego i nowoczesnego, nieustannie rozwijającego się, dostosowanego do nowych nawyków korzystania z mediów, ale i budującego społeczność. Dziś nasza grupa medialna realizuje tę zapowiedź. Nie ustajemy w pracy. Jest jeszcze dużo do zrobienia, ale myślę, że już teraz nasi Czytelnicy, a już niedługo także Widzowie będą usatysfakcjonowani – zapowiada Michał Karnowski.


Grupa Medialna Fratria jest wydawcą największego konserwatywnego tygodnika opinii w Polsce – „wSieci”, a także najchętniej kupowanego miesięcznika o tematyce historycznej – „wSieci Historii”. Do Fratrii należą też portale: wPolityce.pl – jeden najczęściej cytowanych portali oraz wGospodarce.pl wraz z miesięcznikiem „Gazeta Bankowa”. Tygodnik „wSieci” według danych ZKDP zanotował średnią sprzedaż ogółem w październiku 2016 na poziomie 71 379 egz.

powrót...




 

Fratria

Kontakt

Fratria sp. z o.o.
ul. Legionów 126-128
81-472 Gdynia

tel.  22 616 36 00
e-mail: redakcja@fratria.pl

Dane spółki

Fratria sp. z o.o. zarejestrowana      w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku               pod nr KRS 0000429681 
NIP: 113-285-77-90

Kapitał zakładowy: 5 570 600 zł

Multimedia

Nowoczesne technologie umożliwiają tworzenie coraz bardziej efektownych i multimedialnych projektów, które z powodzeniem możesz wykorzystać w swojej kampanii promocyjnej.

Dom mediowy

Właściwy dobór kanałów komunikacji to klucz do sukcesu wszelkich kampanii wizerunkowych. Dlatego istotnym elementem kampanii jest tworzenie planów mediowych i zakup mediów, które z powodzeniem możesz powierzyć w nasze ręce.

Agencja public relations

Reklama bez profesjonalnej otoczki PR jest niewystarczającym środkiem komunikacji z klientem. Dlatego działania promocyjne wspieramy również kompleksowymi, przemyślanymi działaniami wizerunkowymi.

Agencja interaktywna

Posiadanie witryny internetowej nie gwarantuje sukcesu w sieci. Zaskocz innych wielobarwnym i nietypowym podejściem do promocji w wirtualnym świecie, co przełoży się na konkretne korzyści w rzeczywistości.

Agencja reklamowa

Wyróżnij się na tle innych atrakcyjną, efektowną i trafiającą do odbiorcy kampanią reklamową! Dopasowana do Twoich oczekiwań i potrzeb, skrojona idealnie na miarę - dokładnie taka, jaką chcesz.

Wydawnictwo

Przekaz informacyjny powinien być nie tylko zaskakujący i efektowny, ale przede wszystkim rzeczowy. Nasze profesjonalne wydawnictwo gwarantuje bezbłędne opracowanie edytorskie i merytoryczne wydawanych materiałów.