Tygodnik "Sieci" liderem cytowalności w 2017 roku! wPolityce.pl w ścisłej czołówce najbardziej opiniotwórczych portali
Po podsumowaniu przez Instytut Monitorowania Mediów, w 2017 roku nasze media uplasowały się w czołówce najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce. W rankingach IMM pokonaliśmy cytowalnością naszych rywali z dużych koncernów.
Według IMM w 2017 roku najczęściej cytowanym tygodnikiem był tygodnik „Sieci”. Na nasze informacje powoływano się aż 2328 razy. Prześcignęliśmy tym samym naszych konkurentów - „Gazetę Polską”, „Do Rzeczy” i „Newsweek”, zostawiając ich daleko w tyle.
Ogromnym sukcesem może również pochwalić się portal wPolityce.pl. Podawane przez nas informacje były cytowane przez inne media w 2017 roku aż 2048 razy. Nasz portal uplasował się na trzecim miejscu, tuż za onet.pl i wp.pl.
Nasze media zajęły prestiżowe miejsca także w rankingach ogólnych.
Badanie wykonano na podstawie materiałów z monitoringu prasy, radio i telewizji, w których pojawiały się nazwy mediów: prasowych, portali internetowych, stacji radiowych i telewizyjnych lub tytuły ich programów. Analiza dot. częstotliwości cytowania poszczególnych mediów przez inne media na podstawie przekazów prasowych, telewizyjnych i radiowych z okresu od 1 stycznia do 31 grudnia 2017 roku
Badanie nie obejmuje cytowań opublikowanych w internecie. Natomiast pod uwagę brane są cytowania mediów internetowych, jeśli pojawiły się one w prasie, radio bądź telewizji.
Tweetnij
Kontakt
Fratria sp. z o.o.
ul. Legionów 126-128
81-472 Gdynia
tel. 22 616 36 00
e-mail: redakcja@fratria.pl
Nasze serwisy
sieciprawdy.pl
wPolityce.pl
gb.pl
wPolsce.pl
ABCtygodnik.pl
wGospodarce.pl
wsiecihistorii.pl
Dane spółki
Fratria sp. z o.o. zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku pod nr KRS 0000429681
NIP: 113-285-77-90
Kapitał zakładowy: 5 570 600 zł
Multimedia
Nowoczesne technologie umożliwiają tworzenie coraz bardziej efektownych i multimedialnych projektów, które z powodzeniem możesz wykorzystać w swojej kampanii promocyjnej.
Dom mediowy
Właściwy dobór kanałów komunikacji to klucz do sukcesu wszelkich kampanii wizerunkowych. Dlatego istotnym elementem kampanii jest tworzenie planów mediowych i zakup mediów, które z powodzeniem możesz powierzyć w nasze ręce.
Agencja public relations
Reklama bez profesjonalnej otoczki PR jest niewystarczającym środkiem komunikacji z klientem. Dlatego działania promocyjne wspieramy również kompleksowymi, przemyślanymi działaniami wizerunkowymi.
Agencja interaktywna
Posiadanie witryny internetowej nie gwarantuje sukcesu w sieci. Zaskocz innych wielobarwnym i nietypowym podejściem do promocji w wirtualnym świecie, co przełoży się na konkretne korzyści w rzeczywistości.
Agencja reklamowa
Wyróżnij się na tle innych atrakcyjną, efektowną i trafiającą do odbiorcy kampanią reklamową! Dopasowana do Twoich oczekiwań i potrzeb, skrojona idealnie na miarę - dokładnie taka, jaką chcesz.
Wydawnictwo
Przekaz informacyjny powinien być nie tylko zaskakujący i efektowny, ale przede wszystkim rzeczowy. Nasze profesjonalne wydawnictwo gwarantuje bezbłędne opracowanie edytorskie i merytoryczne wydawanych materiałów.