wSieci Historii Gazeta Bankowa
   

Komunikaty prasowe

30 stycznia 2018

Tygodnik "Sieci" liderem cytowalności w 2017 roku! wPolityce.pl w ścisłej czołówce najbardziej opiniotwórczych portali

Po podsumowaniu przez Instytut Monitorowania Mediów, w 2017 roku nasze media uplasowały się w czołówce najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce. W rankingach IMM pokonaliśmy cytowalnością naszych rywali z dużych koncernów.

Według IMM w 2017 roku najczęściej cytowanym tygodnikiem był tygodnik „Sieci”. Na nasze informacje powoływano się aż 2328 razy. Prześcignęliśmy tym samym naszych konkurentów - „Gazetę Polską”, „Do Rzeczy” i „Newsweek”, zostawiając ich daleko w tyle.

 

Ogromnym sukcesem może również pochwalić się portal wPolityce.pl. Podawane przez nas informacje były cytowane przez inne media w 2017 roku aż 2048 razy. Nasz portal uplasował się na trzecim miejscu, tuż za onet.pl i wp.pl.

 

 

Nasze media zajęły prestiżowe miejsca także w rankingach ogólnych.

 

Badanie wykonano na podstawie materiałów z monitoringu prasy, radio i telewizji, w których pojawiały się nazwy mediów: prasowych, portali internetowych, stacji radiowych i telewizyjnych lub tytuły ich programów. Analiza dot. częstotliwości cytowania poszczególnych mediów przez inne media na podstawie przekazów prasowych, telewizyjnych i radiowych z okresu od 1 stycznia do 31 grudnia 2017 roku

Badanie nie obejmuje cytowań opublikowanych w internecie. Natomiast pod uwagę brane są cytowania mediów internetowych, jeśli pojawiły się one w prasie, radio bądź telewizji.

powrót...




 

Fratria

Kontakt

Fratria sp. z o.o.
ul. Legionów 126-128
81-472 Gdynia

tel.  22 616 36 00
e-mail: redakcja@fratria.pl

Dane spółki

Fratria sp. z o.o. zarejestrowana      w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku               pod nr KRS 0000429681 
NIP: 113-285-77-90

Kapitał zakładowy: 5 570 600 zł

Multimedia

Nowoczesne technologie umożliwiają tworzenie coraz bardziej efektownych i multimedialnych projektów, które z powodzeniem możesz wykorzystać w swojej kampanii promocyjnej.

Dom mediowy

Właściwy dobór kanałów komunikacji to klucz do sukcesu wszelkich kampanii wizerunkowych. Dlatego istotnym elementem kampanii jest tworzenie planów mediowych i zakup mediów, które z powodzeniem możesz powierzyć w nasze ręce.

Agencja public relations

Reklama bez profesjonalnej otoczki PR jest niewystarczającym środkiem komunikacji z klientem. Dlatego działania promocyjne wspieramy również kompleksowymi, przemyślanymi działaniami wizerunkowymi.

Agencja interaktywna

Posiadanie witryny internetowej nie gwarantuje sukcesu w sieci. Zaskocz innych wielobarwnym i nietypowym podejściem do promocji w wirtualnym świecie, co przełoży się na konkretne korzyści w rzeczywistości.

Agencja reklamowa

Wyróżnij się na tle innych atrakcyjną, efektowną i trafiającą do odbiorcy kampanią reklamową! Dopasowana do Twoich oczekiwań i potrzeb, skrojona idealnie na miarę - dokładnie taka, jaką chcesz.

Wydawnictwo

Przekaz informacyjny powinien być nie tylko zaskakujący i efektowny, ale przede wszystkim rzeczowy. Nasze profesjonalne wydawnictwo gwarantuje bezbłędne opracowanie edytorskie i merytoryczne wydawanych materiałów.