wSieci Historii Gazeta Bankowa
   

Komunikaty prasowe

15 grudnia 2015

„wSieci” na Facebooku najbardziej interaktywnym tygodnikiem w Polsce!

W listopadowym podsumowaniu Fanpage Trends opisującym działania polskich fanpage’y na Facebooku po raz kolejny wysoko w kategorii „prasa” znalazł się profil tygodnika „wSieci”. Zarówno w kategorii najbardziej interaktywnych stron, jak i pod względem „obsługi klienta” wyprzedził wszystkie tygodniki opinii! 

Biorąc pod uwagę wszystkie tytuły prasowe zajął w najważniejszych kategoriach drugie miejsca – w pierwszym przypadku dając się wyprzedzić Fakt24.pl, a w drugim… co było wielką niespodzianką miesięcznikowi „wSieci HISTORII”. Profil miesięcznika historycznego wydawanego przez spółkę Fratria jest dużo mniejszy od tuzów zestawienia, stąd wyróżnienie staje się cenniejsze. Co ciekawe profil „wSieci HISTORII” był jedynym tytułem historycznym w szerokiej czołówce rankingu medialnego.

Tygodnik „w Sieci” od chwili pojawienia się na Facebooku angażuje duży odsetek fanów, w listopadzie 2015 r było to aż 43 proc. wszystkich użytkowników, którzy „lubią” profil „w Sieci” dając się wyprzedzić jedynie „Glamour”, które zaangażowało aż 55 proc. sympatyków. Tygodnik pozostawił w tyle takie profile jak „Gazeta Wyborcza” (42%), „Wprost” (34%) czy „Newsweek Polska” (30%).

 „w Sieci” utrzymuje się w czołówce wszystkich profili polskojęzycznych pod względem interaktywności zajmując w omawianym okresie 15 miejsce w Polsce.

- W listopadzie profil tygodnika poprawił wszystkie wskaźniki w porównaniu do października. Jest to o tyle ciekawe, że październik był miesiącem wyborów parlamentarnych i wszelkie komunikaty z tym związane były bardzo angażujące. Cały czas staramy się rozwijać, dlatego też komunikację wzbogaciliśmy o materiały video – w ostatnim miesiącu publikując m.in. materiał z urodzin tygodnika - https://www.facebook.com/gazetawsieci/videos/vb.373046469444636/924503614298916/?type=2&theater   - podsumowuje Dawid Jażdżewski z agencji Apella odpowiedzialny za komunikację „wSieci” w mediach społecznościowych.

Komunikację interaktywną tytułów prasowych Fratrii przygotowuje agencja Apella (www.apella.com.pl).

powrót...




 

Fratria

Kontakt

Fratria sp. z o.o.
ul. Legionów 126-128
81-472 Gdynia

tel.  22 616 36 00
e-mail: redakcja@fratria.pl

Dane spółki

Fratria sp. z o.o. zarejestrowana      w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku               pod nr KRS 0000429681 
NIP: 113-285-77-90

Kapitał zakładowy: 5 570 600 zł

Multimedia

Nowoczesne technologie umożliwiają tworzenie coraz bardziej efektownych i multimedialnych projektów, które z powodzeniem możesz wykorzystać w swojej kampanii promocyjnej.

Dom mediowy

Właściwy dobór kanałów komunikacji to klucz do sukcesu wszelkich kampanii wizerunkowych. Dlatego istotnym elementem kampanii jest tworzenie planów mediowych i zakup mediów, które z powodzeniem możesz powierzyć w nasze ręce.

Agencja public relations

Reklama bez profesjonalnej otoczki PR jest niewystarczającym środkiem komunikacji z klientem. Dlatego działania promocyjne wspieramy również kompleksowymi, przemyślanymi działaniami wizerunkowymi.

Agencja interaktywna

Posiadanie witryny internetowej nie gwarantuje sukcesu w sieci. Zaskocz innych wielobarwnym i nietypowym podejściem do promocji w wirtualnym świecie, co przełoży się na konkretne korzyści w rzeczywistości.

Agencja reklamowa

Wyróżnij się na tle innych atrakcyjną, efektowną i trafiającą do odbiorcy kampanią reklamową! Dopasowana do Twoich oczekiwań i potrzeb, skrojona idealnie na miarę - dokładnie taka, jaką chcesz.

Wydawnictwo

Przekaz informacyjny powinien być nie tylko zaskakujący i efektowny, ale przede wszystkim rzeczowy. Nasze profesjonalne wydawnictwo gwarantuje bezbłędne opracowanie edytorskie i merytoryczne wydawanych materiałów.