opiniotworcze wSieci Historii Gazeta Bankowa
     
18.03.2019

"Sieci" najczęściej cytowanym tygodnikiem w lutym 2019, w czołówce wPolityce.pl

 

W lutym br. media  - spośród tygodników i dwutygodników -  najczęściej cytowały materiały opublikowane na łamach tygodnika "Sieci". Jednym z najbardziej opiniotwórczych serwisów internetowych był portal wPolityce.pl - pokazuje ranking Instytutu Monitorowania Mediów.

czytaj dalej

 
07.03.2019

wPolsce.pl w telewizji ORANGE!

Kanał telewizyjny wPolsce.pl jest już dostępny w telewizji ORANGE na kanale nr 32 w jakości 4K. Oferta 4K operatora ORANGE dociera do blisko 200 tysięcy abonentów. Telewizja wPolsce.pl o profilu publicystyczno-informacyjnym jest pierwszą stacją tego typu, która dostępna jest w tak wysokiej rozdzielczości.

czytaj dalej

31.01.2019

Tygodnik „Sieci” i Portal wPolityce.pl w czołówce najbardziej opiniotwórczych mediów w 2018 roku!

To nie pierwszy sukces tytułów Grupy Medialnej Fratria. W comiesięcznych, ale i w corocznych rankingach nie ustępujemy w opiniotwórczości największym koncernom medialnym.

czytaj dalej

30.11.2018

Kalendarz na 2019 rok już w poniedziałek z tygodnikiem „Sieci”

Praktyczny kalendarz ścienny na przyszły rok – to prezent, który Czytelnicy tygodnika „Sieci” otrzymają wraz ze swoim ulubionym tygodnikiem już 3 grudnia.

czytaj dalej

Strona:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Fratria

Kontakt

Fratria sp. z o.o.
ul. Legionów 126-128
81-472 Gdynia

tel.  22 616 36 00
e-mail: redakcja@fratria.pl

Dane spółki

Fratria sp. z o.o. zarejestrowana      w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku               pod nr KRS 0000429681 
NIP: 113-285-77-90

Kapitał zakładowy: 5 570 600 zł

Multimedia

Nowoczesne technologie umożliwiają tworzenie coraz bardziej efektownych i multimedialnych projektów, które z powodzeniem możesz wykorzystać w swojej kampanii promocyjnej.

Dom mediowy

Właściwy dobór kanałów komunikacji to klucz do sukcesu wszelkich kampanii wizerunkowych. Dlatego istotnym elementem kampanii jest tworzenie planów mediowych i zakup mediów, które z powodzeniem możesz powierzyć w nasze ręce.

Agencja public relations

Reklama bez profesjonalnej otoczki PR jest niewystarczającym środkiem komunikacji z klientem. Dlatego działania promocyjne wspieramy również kompleksowymi, przemyślanymi działaniami wizerunkowymi.

Agencja interaktywna

Posiadanie witryny internetowej nie gwarantuje sukcesu w sieci. Zaskocz innych wielobarwnym i nietypowym podejściem do promocji w wirtualnym świecie, co przełoży się na konkretne korzyści w rzeczywistości.

Agencja reklamowa

Wyróżnij się na tle innych atrakcyjną, efektowną i trafiającą do odbiorcy kampanią reklamową! Dopasowana do Twoich oczekiwań i potrzeb, skrojona idealnie na miarę - dokładnie taka, jaką chcesz.

Wydawnictwo

Przekaz informacyjny powinien być nie tylko zaskakujący i efektowny, ale przede wszystkim rzeczowy. Nasze profesjonalne wydawnictwo gwarantuje bezbłędne opracowanie edytorskie i merytoryczne wydawanych materiałów.