wSieci Historii Gazeta Bankowa
   

Komunikaty prasowe

19 marca 2015

„Gazeta Bankowa” – taniej, więcej, na tabletach i nadal profesjonalnie o ekonomii

Miesięcznik „Gazeta Bankowa” (Fratria) zmienia projekt – od wydania kwietniowego (w sprzedaży od 19.03.) pismo obniża cenę, zwiększa sieć dystrybucji i objętość. Najstarszy magazyn ekonomiczny w Polsce, którego historia sięga wydawanej we Lwowie od 1921 „Gazety Bankowej” od marca dostępny jest też w wersji mobilnej w Apple Store i Google Play.

„Gazeta Bankowa” ukazała się w objętości 140 stron, w cenie 11,90 zł. Nowością jest dostępność pisma na platformach mobilnych – iOS i Android, co umożliwi korzystanie z „Bankowej” na tabletach i smartfonach. Aplikacja została stworzona z wykorzystaniem platformy wydawniczej Setupo (GoMega). Czytelnicy będą też mieli okazję korzystać ze stworzonej przez firmę firmę ArFixer aplikacji wPlus – umożliwiającej dostęp na urządzeniach mobilnych do materiałów interaktywnych bezpośrednio z papierowego wydania.

- „Gazeta Bankowa” jest prestiżowym magazynem gospodarczym o mocnych fundamentach merytorycznych i niezwykle bogatej przeszłości wydawniczej w Polsce. „Gazeta Bankowa” jest przez Czytelników kojarzona z profesjonalnym dziennikarstwem, proponując im unikalne treści, wiedzę, informacje i publicystykę ekonomiczną na najwyższym poziomie – mówi redaktor naczelny pisma, Wojciech Surmacz. – Zależało nam, by dzięki cenie, dobrej sieci dystrybucji, a także wydaniom mobilnym udostępnić „Bankową” szerokiemu gronu odbiorców.

Dotychczas „Gazeta Bankowa” kierowana była głównie do wyższego szczebla menedżerskiego w instytucjach finansowych. Dzięki konkurencyjnej cenie (11,90 zł) może powalczyć o dobrą pozycję wśród popularnych magazynów gospodarczych.

- To naturalny rozwój pisma. Coraz więcej osób chce wiedzieć, co dzieje się w ekonomii, w gospodarce Polski – wyjaśnia prezes Fratrii, Tomasz Przybek. Prestiż lwowskiej „Gazety Bankowej”, do której nawiązujemy w historii wydawniczej tego tytułu, opierał się w głównej mierze na jakości informacji oraz ich unikalnej analizie. Tak jest i dziś, gdy ten prestiż doceniają reklamodawcy, chętnie kierujący swe kampanie właśnie do prestiżowego magazynu ekonomicznego.

W najnowszym, kwietniowym wydaniu miesięcznika „Gazeta Bankowa” tematem okładkowym jest rozmowa z Januszem Filipiakiem, prezesem Comarch, pierwszej polskiej spółki opartej na wiedzy. Filipiak stwierdza:

- Polskim politykom i urzędnikom brakuje myślenia w kategoriach patriotyzmu gospodarczego. Gdy tylko się pojawi na horyzoncie jakiś inwestor zagraniczny, padają przed nim plackiem i robią wszystko, żeby go przyciągnąć.

Tymczasem według szefa Comarchu:

- Jakość polskiego kapitału ludzkiego jest dzisiaj znacznie wyższa niż w wielu krajach zachodnich. (...) Jesteśmy zmotywowani, mamy wiedzę, chęć działania, szanujemy klienta i – co najważniejsze – potrafimy się z każdym dogadać. Polacy są fajni, to trzeba sobie jasno powiedzieć – mówi Janusz Filipiak i jednocześnie dodaje - Rząd nie ma świadomości tego, jak bardzo trwoniony jest dzisiaj polski kapitał ludzki. (…) Firmy zagraniczne prowadzą gospodarkę rabunkową na polskich zasobach ludzkich. To niby buńczucznie brzmi, ale taka jest prawda.

„Bankowa” stara się szczególnie doceniać i wyróżniać właśnie polskich profesjonalistów zarówno w bankowości, jak i technologii niezbędnej w funkcjonowaniu instytucji finansowych. W środę, 18 marca, w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie odbyła się uroczysta Gala Technologiczna, podczas której ogłoszono laureatów konkursów technologicznych „Gazety Bankowej”:  XIII edycji -  Lider Informatyki Instytucji Finansowych 2014 oraz VIII edycji - Hit Roku 2015. Zaprezentowano również nowe, mobilne wydanie „Bankowej”.

Zapraszamy do kiosków, na stronę www.gb.pl oraz do Apple Store i Google Play po wydania mobilne – numery marcowy i kwietniowy do pobrania za darmo. Kolejne kosztować będą 9,90 zł (2,99 EUR). Aplikacja do pobrania bezpłatnie: http://gazetabankowa.setupo.com

 

powrót...




 

Fratria

Kontakt

Fratria sp. z o.o.
ul. Legionów 126-128
81-472 Gdynia

tel.  22 616 36 00
e-mail: redakcja@fratria.pl

Dane spółki

Fratria sp. z o.o. zarejestrowana      w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku               pod nr KRS 0000429681 
NIP: 113-285-77-90

Kapitał zakładowy: 5 570 600 zł

Multimedia

Nowoczesne technologie umożliwiają tworzenie coraz bardziej efektownych i multimedialnych projektów, które z powodzeniem możesz wykorzystać w swojej kampanii promocyjnej.

Dom mediowy

Właściwy dobór kanałów komunikacji to klucz do sukcesu wszelkich kampanii wizerunkowych. Dlatego istotnym elementem kampanii jest tworzenie planów mediowych i zakup mediów, które z powodzeniem możesz powierzyć w nasze ręce.

Agencja public relations

Reklama bez profesjonalnej otoczki PR jest niewystarczającym środkiem komunikacji z klientem. Dlatego działania promocyjne wspieramy również kompleksowymi, przemyślanymi działaniami wizerunkowymi.

Agencja interaktywna

Posiadanie witryny internetowej nie gwarantuje sukcesu w sieci. Zaskocz innych wielobarwnym i nietypowym podejściem do promocji w wirtualnym świecie, co przełoży się na konkretne korzyści w rzeczywistości.

Agencja reklamowa

Wyróżnij się na tle innych atrakcyjną, efektowną i trafiającą do odbiorcy kampanią reklamową! Dopasowana do Twoich oczekiwań i potrzeb, skrojona idealnie na miarę - dokładnie taka, jaką chcesz.

Wydawnictwo

Przekaz informacyjny powinien być nie tylko zaskakujący i efektowny, ale przede wszystkim rzeczowy. Nasze profesjonalne wydawnictwo gwarantuje bezbłędne opracowanie edytorskie i merytoryczne wydawanych materiałów.