Jarosław Skorupa pokieruje reklamą we Fratrii
Jarosław Skorupa, dotychczasowy Business Development Director agencji interaktywnej 3Digits objął stanowisko Dyrektora Biura Reklamy Grupy Medialnej Fratria.
Jarosław Skorupa od ponad 10 lat pracuje w biurach reklamy wydawców prasy. Ostatnio zajmował stanowisko Businness Development Director w agencji interaktywnej 3Digits, wcześniej był dyrektorem ds. kluczowych klientów w tygodniku „Wprost” (PMPG) oraz w Biurze Reklamy „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor). Pracował również w biurach reklamy m.in. "Rzeczpospolitej" oraz "Pulsu Biznesu".
- Grupa Medialna Fratria jest dynamicznym wydawnictwem, w którym stawiamy na rozwój nowych form komunikacji. Chcemy zaproponować reklamodawcom nowoczesne, kompleksowe rozwiązania w kampaniach reklamowych, więc doświadczenie Jarosława Skorupy bardzo nam się przyda – mówi Romuald Orzeł, prezes wydawnictwa Fratria.
Grupa medialna Fratria jest wydawcą o ugruntowanej pozycji na polskim rynku wydawniczym. W portfolio firmy znajdują się: tygodnik „wSieci”, miesięczniki „Gazeta Bankowa” i „wSieci Historii” oraz strony internetowe – wPolityce.pl, wGospodarce.pl, wSieci.pl, gb.pl i ABCtygodnik.pl.
- Fratria jest wydawcą z doskonałym portfolio. Jestem dumny, że dołączyłem do zespołu i będę mógł zaproponować klientom współpracę z wiodącą grupą medialną na rynku prasowym – mówi Jarosław Skorupa. – Nowoczesne formy przekazu reklamowego będę budował w oparciu o bogate doświadczenie i tytuły prasowe Fratrii będące liderami rynku w swych kategoriach.
Z Fratrią rozstali się Karol Skorupski i Marcin Ośmiałowski kierujący Biurem Reklamy Fratrii przez ostatni rok.
Wydawany przez Grupę Medialną Fratria największy konserwatywny tygodnik opinii w Polsce - „wSieci” utrzymuje stabilne miejsce w pierwszej trójce liderów sprzedaży w segmencie tygodników opinii, miesięcznik „wSieci Historii” jest od dwóch lat na pierwszym miejscu pod względem sprzedaży wśród miesięczników o tematyce historycznej, zaś „Gazeta Bankowa”, najstarszy magazyn ekonomiczny w Polsce, dostarcza swoim czytelnikom wiedzę z zakresu bankowości, ubezpieczeń, finansów i gospodarki. Portal wPolityce.pl to najbardziej opiniotwórczy portali internetowy w Polsce. W rankingu najczęściej cytowanych mediów w maju br. portal Fratrii zajął pierwsze miejsce w internecie, a tygodnik „wSieci” był najczęściej cytowanym tygodnikiem opinii.
Tweetnij
Kontakt
Fratria sp. z o.o.
ul. Legionów 126-128
81-472 Gdynia
tel. 22 616 36 00
e-mail: redakcja@fratria.pl
Nasze serwisy
sieciprawdy.pl
wPolityce.pl
gb.pl
wPolsce.pl
ABCtygodnik.pl
wGospodarce.pl
wsiecihistorii.pl
Dane spółki
Fratria sp. z o.o. zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku pod nr KRS 0000429681
NIP: 113-285-77-90
Kapitał zakładowy: 5 570 600 zł
Multimedia
Nowoczesne technologie umożliwiają tworzenie coraz bardziej efektownych i multimedialnych projektów, które z powodzeniem możesz wykorzystać w swojej kampanii promocyjnej.
Dom mediowy
Właściwy dobór kanałów komunikacji to klucz do sukcesu wszelkich kampanii wizerunkowych. Dlatego istotnym elementem kampanii jest tworzenie planów mediowych i zakup mediów, które z powodzeniem możesz powierzyć w nasze ręce.
Agencja public relations
Reklama bez profesjonalnej otoczki PR jest niewystarczającym środkiem komunikacji z klientem. Dlatego działania promocyjne wspieramy również kompleksowymi, przemyślanymi działaniami wizerunkowymi.
Agencja interaktywna
Posiadanie witryny internetowej nie gwarantuje sukcesu w sieci. Zaskocz innych wielobarwnym i nietypowym podejściem do promocji w wirtualnym świecie, co przełoży się na konkretne korzyści w rzeczywistości.
Agencja reklamowa
Wyróżnij się na tle innych atrakcyjną, efektowną i trafiającą do odbiorcy kampanią reklamową! Dopasowana do Twoich oczekiwań i potrzeb, skrojona idealnie na miarę - dokładnie taka, jaką chcesz.
Wydawnictwo
Przekaz informacyjny powinien być nie tylko zaskakujący i efektowny, ale przede wszystkim rzeczowy. Nasze profesjonalne wydawnictwo gwarantuje bezbłędne opracowanie edytorskie i merytoryczne wydawanych materiałów.