wSieci Historii Gazeta Bankowa
   

Komunikaty prasowe

20 czerwca 2016

Jarosław Skorupa pokieruje reklamą we Fratrii

Jarosław Skorupa, dotychczasowy Business Development Director agencji interaktywnej 3Digits objął stanowisko Dyrektora Biura Reklamy Grupy Medialnej Fratria. 

Jarosław Skorupa od ponad 10 lat pracuje w biurach reklamy wydawców prasy. Ostatnio zajmował stanowisko Businness Development Director w agencji interaktywnej 3Digits, wcześniej był dyrektorem ds. kluczowych klientów w tygodniku „Wprost” (PMPG) oraz w Biurze Reklamy „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor). Pracował również  w biurach reklamy m.in. "Rzeczpospolitej" oraz "Pulsu Biznesu".

- Grupa Medialna Fratria jest dynamicznym wydawnictwem, w którym stawiamy na rozwój nowych form komunikacji. Chcemy zaproponować reklamodawcom nowoczesne, kompleksowe rozwiązania w kampaniach reklamowych, więc doświadczenie Jarosława Skorupy bardzo nam się przyda – mówi Romuald Orzeł, prezes wydawnictwa Fratria.

Grupa medialna Fratria jest wydawcą o  ugruntowanej pozycji na polskim rynku wydawniczym. W portfolio firmy znajdują się: tygodnik „wSieci”, miesięczniki „Gazeta Bankowa” i „wSieci Historii” oraz strony internetowe – wPolityce.pl, wGospodarce.pl, wSieci.pl, gb.pl i ABCtygodnik.pl.

- Fratria jest wydawcą z doskonałym portfolio. Jestem dumny, że dołączyłem do zespołu i będę mógł zaproponować klientom współpracę z wiodącą grupą medialną na rynku prasowym – mówi Jarosław Skorupa. – Nowoczesne formy przekazu reklamowego będę budował w oparciu o bogate doświadczenie i tytuły prasowe Fratrii będące liderami rynku w swych kategoriach.

Z Fratrią rozstali się Karol Skorupski i Marcin Ośmiałowski kierujący Biurem Reklamy Fratrii przez ostatni rok.

Wydawany przez Grupę Medialną Fratria największy konserwatywny tygodnik opinii w Polsce - „wSieci” utrzymuje stabilne miejsce w pierwszej trójce liderów sprzedaży w segmencie tygodników opinii, miesięcznik „wSieci Historii” jest od dwóch lat na pierwszym miejscu pod względem sprzedaży wśród miesięczników o tematyce historycznej, zaś „Gazeta Bankowa”, najstarszy magazyn ekonomiczny w Polsce, dostarcza swoim czytelnikom wiedzę z zakresu  bankowości, ubezpieczeń, finansów i gospodarki. Portal wPolityce.pl to najbardziej opiniotwórczy portali internetowy w Polsce. W rankingu najczęściej cytowanych mediów w maju br. portal Fratrii zajął pierwsze miejsce w internecie, a tygodnik „wSieci” był najczęściej cytowanym tygodnikiem opinii.

powrót...




 

Fratria

Kontakt

Fratria sp. z o.o.
ul. Legionów 126-128
81-472 Gdynia

tel.  22 616 36 00
e-mail: redakcja@fratria.pl

Dane spółki

Fratria sp. z o.o. zarejestrowana      w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku               pod nr KRS 0000429681 
NIP: 113-285-77-90

Kapitał zakładowy: 5 570 600 zł

Multimedia

Nowoczesne technologie umożliwiają tworzenie coraz bardziej efektownych i multimedialnych projektów, które z powodzeniem możesz wykorzystać w swojej kampanii promocyjnej.

Dom mediowy

Właściwy dobór kanałów komunikacji to klucz do sukcesu wszelkich kampanii wizerunkowych. Dlatego istotnym elementem kampanii jest tworzenie planów mediowych i zakup mediów, które z powodzeniem możesz powierzyć w nasze ręce.

Agencja public relations

Reklama bez profesjonalnej otoczki PR jest niewystarczającym środkiem komunikacji z klientem. Dlatego działania promocyjne wspieramy również kompleksowymi, przemyślanymi działaniami wizerunkowymi.

Agencja interaktywna

Posiadanie witryny internetowej nie gwarantuje sukcesu w sieci. Zaskocz innych wielobarwnym i nietypowym podejściem do promocji w wirtualnym świecie, co przełoży się na konkretne korzyści w rzeczywistości.

Agencja reklamowa

Wyróżnij się na tle innych atrakcyjną, efektowną i trafiającą do odbiorcy kampanią reklamową! Dopasowana do Twoich oczekiwań i potrzeb, skrojona idealnie na miarę - dokładnie taka, jaką chcesz.

Wydawnictwo

Przekaz informacyjny powinien być nie tylko zaskakujący i efektowny, ale przede wszystkim rzeczowy. Nasze profesjonalne wydawnictwo gwarantuje bezbłędne opracowanie edytorskie i merytoryczne wydawanych materiałów.