wSieci Historii Gazeta Bankowa
   
20.06.2016

Jarosław Skorupa pokieruje reklamą we Fratrii

Jarosław Skorupa, dotychczasowy Business Development Director agencji interaktywnej 3Digits objął stanowisko Dyrektora Biura Reklamy Grupy Medialnej Fratria. 

czytaj dalej

21.01.2016

Uchwała nr 33/2015 Zarządu ZKDP z dnia 17 września 2015 roku

Odpis Uchwały nr 33/2015 Zarządu ZKDP z dnia 17 września 2015 roku w sprawie naruszenia przez Fratria Sp. z o.o. postanowień Statutu i Regulaminu kontroli nakładu i dystrybucji prasy zarejestrowanej w ZKDP. 

czytaj dalej

15.12.2015

„wSieci” na Facebooku najbardziej interaktywnym tygodnikiem w Polsce!

W listopadowym podsumowaniu Fanpage Trends opisującym działania polskich fanpage’y na Facebooku po raz kolejny wysoko w kategorii „prasa” znalazł się profil tygodnika „wSieci”. Zarówno w kategorii najbardziej interaktywnych stron, jak i pod względem „obsługi klienta” wyprzedził wszystkie tygodniki opinii! 

czytaj dalej

14.12.2015

Zmiana na stanowisku prezesa wydawnictwa Fratria

W związku z dynamicznym rozwojem i dążeniem do nieustannej poprawy osiąganych wyników, wydawnictwo Fratria sp. z o.o. ma przyjemność poinformować o zmianach w zarządzie spółki. Funkcję prezesa zarządu Fratrii obejmie były prezes Telewizji Polskiej SA, prezes spółki Apella Romuald Orzeł.

czytaj dalej

Strona:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Fratria

Kontakt

Fratria sp. z o.o.
ul. Legionów 126-128
81-472 Gdynia

tel.  22 616 36 00
e-mail: redakcja@fratria.pl

Dane spółki

Fratria sp. z o.o. zarejestrowana      w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku               pod nr KRS 0000429681 
NIP: 113-285-77-90

Kapitał zakładowy: 5 570 600 zł

Multimedia

Nowoczesne technologie umożliwiają tworzenie coraz bardziej efektownych i multimedialnych projektów, które z powodzeniem możesz wykorzystać w swojej kampanii promocyjnej.

Dom mediowy

Właściwy dobór kanałów komunikacji to klucz do sukcesu wszelkich kampanii wizerunkowych. Dlatego istotnym elementem kampanii jest tworzenie planów mediowych i zakup mediów, które z powodzeniem możesz powierzyć w nasze ręce.

Agencja public relations

Reklama bez profesjonalnej otoczki PR jest niewystarczającym środkiem komunikacji z klientem. Dlatego działania promocyjne wspieramy również kompleksowymi, przemyślanymi działaniami wizerunkowymi.

Agencja interaktywna

Posiadanie witryny internetowej nie gwarantuje sukcesu w sieci. Zaskocz innych wielobarwnym i nietypowym podejściem do promocji w wirtualnym świecie, co przełoży się na konkretne korzyści w rzeczywistości.

Agencja reklamowa

Wyróżnij się na tle innych atrakcyjną, efektowną i trafiającą do odbiorcy kampanią reklamową! Dopasowana do Twoich oczekiwań i potrzeb, skrojona idealnie na miarę - dokładnie taka, jaką chcesz.

Wydawnictwo

Przekaz informacyjny powinien być nie tylko zaskakujący i efektowny, ale przede wszystkim rzeczowy. Nasze profesjonalne wydawnictwo gwarantuje bezbłędne opracowanie edytorskie i merytoryczne wydawanych materiałów.