opiniotworcze wSieci Historii Gazeta Bankowa
     
10.04.2015

Maciej Wośko redaktorem naczelnym nowego tygodnika Fratrii

Maciej Wośko został redaktorem naczelnym nowego tygodnika popularnego, który wkrótce zadebiutuje na rynku. Grupa Wydawnicza Fratria planuje wprowadzenie nowego tytułu jeszcze w kwietniu. Redakcja nowego pisma pracuje już nad pierwszym numerem.

czytaj dalej

07.04.2015

Bronisław Wildstein publicystą tygodnika „wSieci”

Bronisław Wildstein, jeden z najbardziej cenionych dziennikarzy, publicystów i pisarzy opozycyjnych dołączył do zespołu największego konserwatywnego tygodnika opinii w Polsce. Redakcja zapowiada, że co tydzień na łamach pisma publikowany będzie obszerny felieton publicysty. Teksty Wildsteina pojawią się też na portalu wPolityce.pl.

czytaj dalej

05.04.2015

Tygodnik „wSieci” i miesięcznik „wSieci Historii” z wydaniami mobilnymi

Świąteczną niespodziankę sprawił czytelnikom wydawca tygodnika „wSieci” i miesięcznika „wSieci Historii”. Wydania dostępne są gratis w utworzonych właśnie kioskach w AppStore i GooglePlay. Dzięki temu czytelnicy mogą mieć dostęp do ulubionych pism on-line, bez względu na to, gdzie spędzają święta.

czytaj dalej

03.04.2015

Fratria wzmacnia Biuro Reklamy

Karol Skorupski, dotychczasowy dyrektor Biura Reklamy Grupy Allegro i GG Network dołączył od kwietnia do Grupy Medialnej Fratria. Jako dyrektor Biura Reklamy Fratrii odpowiedzialny za wszystkie tytuły zapowiada kolejne transfery.

czytaj dalej

Strona:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Fratria

Kontakt

Fratria sp. z o.o.
ul. Legionów 126-128
81-472 Gdynia

tel.  22 616 36 00
e-mail: redakcja@fratria.pl

Dane spółki

Fratria sp. z o.o. zarejestrowana      w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku               pod nr KRS 0000429681 
NIP: 113-285-77-90

Kapitał zakładowy: 5 570 600 zł

Multimedia

Nowoczesne technologie umożliwiają tworzenie coraz bardziej efektownych i multimedialnych projektów, które z powodzeniem możesz wykorzystać w swojej kampanii promocyjnej.

Dom mediowy

Właściwy dobór kanałów komunikacji to klucz do sukcesu wszelkich kampanii wizerunkowych. Dlatego istotnym elementem kampanii jest tworzenie planów mediowych i zakup mediów, które z powodzeniem możesz powierzyć w nasze ręce.

Agencja public relations

Reklama bez profesjonalnej otoczki PR jest niewystarczającym środkiem komunikacji z klientem. Dlatego działania promocyjne wspieramy również kompleksowymi, przemyślanymi działaniami wizerunkowymi.

Agencja interaktywna

Posiadanie witryny internetowej nie gwarantuje sukcesu w sieci. Zaskocz innych wielobarwnym i nietypowym podejściem do promocji w wirtualnym świecie, co przełoży się na konkretne korzyści w rzeczywistości.

Agencja reklamowa

Wyróżnij się na tle innych atrakcyjną, efektowną i trafiającą do odbiorcy kampanią reklamową! Dopasowana do Twoich oczekiwań i potrzeb, skrojona idealnie na miarę - dokładnie taka, jaką chcesz.

Wydawnictwo

Przekaz informacyjny powinien być nie tylko zaskakujący i efektowny, ale przede wszystkim rzeczowy. Nasze profesjonalne wydawnictwo gwarantuje bezbłędne opracowanie edytorskie i merytoryczne wydawanych materiałów.