opiniotworcze wSieci Historii Gazeta Bankowa
     

Komunikaty prasowe

18 marca 2019

"Sieci" najczęściej cytowanym tygodnikiem w lutym 2019, w czołówce wPolityce.pl

 

W lutym br. media  - spośród tygodników i dwutygodników -  najczęściej cytowały materiały opublikowane na łamach tygodnika "Sieci". Jednym z najbardziej opiniotwórczych serwisów internetowych był portal wPolityce.pl - pokazuje ranking Instytutu Monitorowania Mediów.

Lutowe zestawienie najbardziej opiniotwórczych tygodników i dwutygodników otwiera tygodnik „Sieci”, ze znaczną przewagą nad innymi tytułami. „Sieci” cytowano aż 866 razy. Podium uzupełniają „Do Rzeczy” (302 cytatów) oraz „Newsweek” (246 cytatów).

Z kolei serwis wPolityce.pl znalazł się w gronie liderów najczęściej cytowanych portali internetowych. W lutym na informacje portalu wPolityce.pl powoływano się 984 razy.
Badanie przeprowadzono na podstawie 30 024 przekazów z mediów (materiałów prasowych, publikacji w portalach internetowych oraz programów radiowych i telewizyjnych) z okresu od 1 do 28 lutego 2019 roku. Dziennikarze odnosili się do wiadomości z łamów innych mediów 30 565 razy (24 734 w portalach internetowych, 3 267 w prasie, 1 965 w telewizji i 599 w radio).

powrót...




 

Fratria

Kontakt

Fratria sp. z o.o.
ul. Legionów 126-128
81-472 Gdynia

tel.  22 616 36 00
e-mail: redakcja@fratria.pl

Dane spółki

Fratria sp. z o.o. zarejestrowana      w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku               pod nr KRS 0000429681 
NIP: 113-285-77-90

Kapitał zakładowy: 5 570 600 zł

Multimedia

Nowoczesne technologie umożliwiają tworzenie coraz bardziej efektownych i multimedialnych projektów, które z powodzeniem możesz wykorzystać w swojej kampanii promocyjnej.

Dom mediowy

Właściwy dobór kanałów komunikacji to klucz do sukcesu wszelkich kampanii wizerunkowych. Dlatego istotnym elementem kampanii jest tworzenie planów mediowych i zakup mediów, które z powodzeniem możesz powierzyć w nasze ręce.

Agencja public relations

Reklama bez profesjonalnej otoczki PR jest niewystarczającym środkiem komunikacji z klientem. Dlatego działania promocyjne wspieramy również kompleksowymi, przemyślanymi działaniami wizerunkowymi.

Agencja interaktywna

Posiadanie witryny internetowej nie gwarantuje sukcesu w sieci. Zaskocz innych wielobarwnym i nietypowym podejściem do promocji w wirtualnym świecie, co przełoży się na konkretne korzyści w rzeczywistości.

Agencja reklamowa

Wyróżnij się na tle innych atrakcyjną, efektowną i trafiającą do odbiorcy kampanią reklamową! Dopasowana do Twoich oczekiwań i potrzeb, skrojona idealnie na miarę - dokładnie taka, jaką chcesz.

Wydawnictwo

Przekaz informacyjny powinien być nie tylko zaskakujący i efektowny, ale przede wszystkim rzeczowy. Nasze profesjonalne wydawnictwo gwarantuje bezbłędne opracowanie edytorskie i merytoryczne wydawanych materiałów.