wSieci Historii Gazeta Bankowa
   

Komunikaty prasowe

3 października 2017

Telewizja wPolsce.pl rozbudowuje zasięg i rozszerza ramówkę

Po przyznaniu koncesji przez KRRiT Fratria rozpoczyna budowanie zasięgu telewizji wPolsce.pl. Od października pojawią się ponadto nowe formaty w ramówce stacji.

Dnia 28 września 2017 Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podjęła uchwałę w sprawie przyznania spółce Fratria i telewizji wPolsce.pl koncesji na nadawanie w sieciach przewodowych. W najbliższym czasie kanał dostępny będzie u operatorów kablowych.  – W ciągu ostatnich siedmiu lat zbudowaliśmy największy i najbardziej opiniotwórczy konserwatywny portal internetowy, mamy największy konserwatywny tygodnik opinii. Wydawany przez nas miesięcznik „wSieci Historii” jest liderem rynku w swoim segmencie, dobrze rozwijają się portal wGospodarce.pl oraz miesięcznik „Gazeta Bankowa”. Potencjał widzimy również  w naszym nowym, telewizyjnym projekcie, stąd naturalnym jest, że stawiamy na rozwój,  który pozwoli m.in. dotrzeć do nowych grup - podkreśla Romuald Orzeł, prezes zarządu Grupy Medialnej Fratria. Przypomina także, że wraz ze startem w nowych kanałach dystrybucji, wPolsce.pl rozbudowuje także ofertę programową. -  Na szczególną uwagę zasługują magazyny, które już od pierwszych dni października będą dostępne na antenie wPolsce.pl – zaznacza Romuald Orzeł.

Pierwszym operatorem, który będzie miał w swojej ofercie program wPolsce.pl jest Jambox spółki SGT. - To początek ekspansji kanału w polskich telewizjach kablowych. Już dziś do stacji spływa wiele zapytań dotyczących możliwości włączenia nowej telewizji – mówi odpowiedzialny za dystrybucję kanału Piotr Barełkowski.

Zespół wPolsce.pl – zgodnie z zapowiedziami - realizuje kolejne założenia strategii rozwoju mające na celu zwiększenie dotarcia do odbiorców ze swoją misją i treściami.  - Konsekwentnie rozbudowujemy nasz projekt telewizyjny. Zaczęliśmy od emisji sygnału wPolsce.pl w internecie, na stronie telewizji, na portalu wPolityce.pl, w mediach społecznościowych. To był dobry ruch, który od razu zapewnił nam stosunkowo dużą widownię. Ale, jak zapowiadaliśmy, chcemy, by rozwinięty już projekt telewizyjny wPolsce.pl znalazł się we wszelkich dostępnych nam kanałach dystrybucji – podkreśla Agata Rowińska redaktor naczelna wPolsce.pl.

Program stacji składa się z bieżących komentarzy politycznych i rozmów z gośćmi w studio, krótkich dzienników informacyjnych oraz form magazynowych, dokumentalnych i reportaży. Codzienny program stacji tworzą przede wszystkim dziennikarze związani z tygodnikiem Sieci oraz portalem wPolityce.pl, a wśród nich m.in.: Michał i Karnowski oraz Jacek Karnowski, Dorota Łosiewicz, Edyta Hołdyńska, Konrad Kołodziejski, Wojciech Biedroń, Marcin Wikło, Maciej Wośko, Marek Pyza, Marcin Fijołek i wielu innych. Redaktor naczelną jest Agata Rowińska.

- Naszą ambicją jest zbudowanie popularnego kanału, który poprzez szybko reagującą, kompetentną  publicystykę, wspartą rzetelnymi informacjami i programami magazynowymi, odnoszącymi się do bieżących wydarzeń, stanie się jednym z najbardziej opiniotwórczych mediów, podobnie jak tygodnik „Sieci” i portal wPolityce.pl – podkreśla Michał Karnowski członek zarządu Grupy Medialnej Fratria odpowiedzialny za redakcje wydawnictwa. - To oczywiście nie koniec zmian, nasza telewizja wciąż będzie rozwijana. Dlatego budujemy kolejne możliwości techniczne, wdrażamy nową oprawę i szkolimy zespół. Rozbudowujemy również ramówkę o nowe, interesujące formaty, dzięki czemu od startu telewizji 19 czerwca dwukrotnie zwiększyliśmy już długość programu na żywo. A w najbliższym czasie planujemy podwoić live raz jeszcze. Mamy dość spore ambicje, nie ukrywamy tego – zapowiada Agata Rowińska.

wPolsce.pl to najnowszy projekt grupy medialnej Fratria. Telewizja wystartowała 19 czerwca br. W pierwszych tygodniach premierowe programy emitowane były od poniedziałku do piątku w paśmie porannym. Obecnie na całodniową emisję składa się około 8 godzin premier w porannym i popołudniowym prime time stacji i kilkanaście godzin powtórek - te ostatnie emitowane są głównie nocą oraz wczesnym  popołudniem.  

powrót...




 

Fratria

Kontakt

Fratria sp. z o.o.
ul. Legionów 126-128
81-472 Gdynia

tel.  22 616 36 00
e-mail: redakcja@fratria.pl

Dane spółki

Fratria sp. z o.o. zarejestrowana      w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku               pod nr KRS 0000429681 
NIP: 113-285-77-90

Kapitał zakładowy: 5 570 600 zł

Multimedia

Nowoczesne technologie umożliwiają tworzenie coraz bardziej efektownych i multimedialnych projektów, które z powodzeniem możesz wykorzystać w swojej kampanii promocyjnej.

Dom mediowy

Właściwy dobór kanałów komunikacji to klucz do sukcesu wszelkich kampanii wizerunkowych. Dlatego istotnym elementem kampanii jest tworzenie planów mediowych i zakup mediów, które z powodzeniem możesz powierzyć w nasze ręce.

Agencja public relations

Reklama bez profesjonalnej otoczki PR jest niewystarczającym środkiem komunikacji z klientem. Dlatego działania promocyjne wspieramy również kompleksowymi, przemyślanymi działaniami wizerunkowymi.

Agencja interaktywna

Posiadanie witryny internetowej nie gwarantuje sukcesu w sieci. Zaskocz innych wielobarwnym i nietypowym podejściem do promocji w wirtualnym świecie, co przełoży się na konkretne korzyści w rzeczywistości.

Agencja reklamowa

Wyróżnij się na tle innych atrakcyjną, efektowną i trafiającą do odbiorcy kampanią reklamową! Dopasowana do Twoich oczekiwań i potrzeb, skrojona idealnie na miarę - dokładnie taka, jaką chcesz.

Wydawnictwo

Przekaz informacyjny powinien być nie tylko zaskakujący i efektowny, ale przede wszystkim rzeczowy. Nasze profesjonalne wydawnictwo gwarantuje bezbłędne opracowanie edytorskie i merytoryczne wydawanych materiałów.