wSieci Historii Gazeta Bankowa
   

Komunikaty prasowe

27 lipca 2018

Telewizja wPolsce.pl w ofercie UPC!

Od 01.08.2018 roku abonenci UPC Polska będą mieli możliwość oglądania kanału publicystyczno- informacyjnego wPolsce.pl, tworzonego przez autorów i współpracowników spółki Fratria, wydającej także m.in. tygodnik Sieci i portal wPolityce.pl. To kolejna, po Cyfrowym Polsacie, duża platforma, na której kanał będzie dostępny.

Razem z zasięgiem w UPC dziś stacja ta jest dostępna w około 30% gospodarstw domowych w Polsce poprzez wybrane sieci przewodowe i nadanie satelitarne. W menu UPC wPolsce.pl dostępna będzie na dekoderze Mediabox na pozycji 339 a na dekoderach Horizon i Kaon na pozycji 121.

Studio wPolsce.pl od czerwca 2017 r. nadaje codzienny program w tzw. live streamingu na stronie www.wpolsce.pl oraz stronie głównej wPolityce.pl. Materiały dostępne są również w mediach społecznościowych – na kanale YouTube (www.youtube.com/c/TelewizjawPolsce), Facebooku (www.facebook.com/TelewizjawPolsce) oraz na Twitterze (https://twitter.com/wPolscepl)

Zespołem wPolsce.pl kieruje Agata Rowińska, a najbardziej popularne programy tej telewizji to m.in.: autorskie WIECZORY o godz. 20:00 Michała Karnowskiego, Aleksandry Jakubowskiej, Ryszarda Makowskiego i Piotra Barełkowskiego oraz poranne pasmo informacyjne z często cytowaną PORANNĄ ROZMOWĄ a także programy: WIEŻA BAB Doroty Łosiewicz, BARDZO WAŻNA SPRAWA Piotra Barełkowskiego, WYWIAD GOSPODARCZY przygotowywany przez zespół portalu wGospodarce.pl, czy cieszący się ogromną popularnością Przegląd prasy zagranicznej Aleksandry Rybińskiej.

W najlepszych pasmach wPolsce.pl osiągało dotąd 0,02% udziału w rynku w grupie 16-49 (Nielsen). Ostatnie miesiące nadawania wPolsce.pl zostały zwieńczone sporym sukcesem. Dzienny zasięg streaming'u stacji (a więc relacji na żywo) w serwisie Youtube sięgnął 80 tysięcy unikalnych użytkowników, a miesięcznie streaming ten dociera do ponad 1 300 000 unikalnych użytkowników.

Wejście do oferty UPC i innych operatorów zapewne znacząco polepszy wskaźniki stacji.

- Stawiamy na jak najszersze dotarcie do widza, dlatego wejście do oferty UPC to kolejny, a zarazem naturalny kierunek rozwoju – podkreśla Agata Rowińska, redaktor naczelna tv wPolsce.pl. Przypomina przy tym, że telewizja wPolsce.pl to ciekawa propozycja dla odbiorców zaangażowanych. 

Postawiliśmy sobie za cel budowanie telewizji, która zaspokoi potrzeby nawet najbardziej wymagających widzów, dlatego jesteśmy wszędzie tam, gdzie jest dynamika społeczna i polityczna. Nasz profesjonalny zespół przekazuje najważniejsze informacje w sposób błyskawiczny i ciekawy udowadniając, że telewizja na żywo wywołuje to, co w telewizji najcenniejsze – emocje widzów – zauważa redaktor naczelna.

powrót...




 

Fratria

Kontakt

Fratria sp. z o.o.
ul. Legionów 126-128
81-472 Gdynia

tel.  22 616 36 00
e-mail: redakcja@fratria.pl

Dane spółki

Fratria sp. z o.o. zarejestrowana      w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku               pod nr KRS 0000429681 
NIP: 113-285-77-90

Kapitał zakładowy: 5 570 600 zł

Multimedia

Nowoczesne technologie umożliwiają tworzenie coraz bardziej efektownych i multimedialnych projektów, które z powodzeniem możesz wykorzystać w swojej kampanii promocyjnej.

Dom mediowy

Właściwy dobór kanałów komunikacji to klucz do sukcesu wszelkich kampanii wizerunkowych. Dlatego istotnym elementem kampanii jest tworzenie planów mediowych i zakup mediów, które z powodzeniem możesz powierzyć w nasze ręce.

Agencja public relations

Reklama bez profesjonalnej otoczki PR jest niewystarczającym środkiem komunikacji z klientem. Dlatego działania promocyjne wspieramy również kompleksowymi, przemyślanymi działaniami wizerunkowymi.

Agencja interaktywna

Posiadanie witryny internetowej nie gwarantuje sukcesu w sieci. Zaskocz innych wielobarwnym i nietypowym podejściem do promocji w wirtualnym świecie, co przełoży się na konkretne korzyści w rzeczywistości.

Agencja reklamowa

Wyróżnij się na tle innych atrakcyjną, efektowną i trafiającą do odbiorcy kampanią reklamową! Dopasowana do Twoich oczekiwań i potrzeb, skrojona idealnie na miarę - dokładnie taka, jaką chcesz.

Wydawnictwo

Przekaz informacyjny powinien być nie tylko zaskakujący i efektowny, ale przede wszystkim rzeczowy. Nasze profesjonalne wydawnictwo gwarantuje bezbłędne opracowanie edytorskie i merytoryczne wydawanych materiałów.