wSieci Historii Gazeta Bankowa
   

Komunikaty prasowe

31 stycznia 2019

Tygodnik „Sieci” i Portal wPolityce.pl w czołówce najbardziej opiniotwórczych mediów w 2018 roku!

To nie pierwszy sukces tytułów Grupy Medialnej Fratria. W comiesięcznych, ale i w corocznych rankingach nie ustępujemy w opiniotwórczości największym koncernom medialnym.

Raport Instytutu Monitorowania Mediów opiera się na wynikach cytowalności spośród 300 tysięcy publikacji we wszystkich mediach: prasie, telewizji, radiu i serwisach internetowych.

Wśród najczęściej cytowanych tygodników i dwutygodników w 2018 r. tygodnik „Sieci” zajął drugie miejsce z wynikiem 2907 cytowań. Tygodnik Sieci znalazł się również w zestawieniu najbardziej opiniotwórczych tytułów prasowych 2018 roku.

Również portal wPolityce.pl nie schodzi z podium w kategorii najbardziej opiniotwórczych serwisów - w rankingu najczęściej cytowanych portali w Polsce w 2018 roku, znalazł się na trzecim miejscu. W ubiegłym roku, na informacje z portalu wPolityce.pl, inne media, powoływały się ponad 7835. razy.

Doskonały wynik wPolityce.pl osiągnął także w rankingu wszystkich mediów. W czołówce najbardziej opiniotwórczych mediów znalazło się pięć tytułów prasowych, cztery stacje telewizyjne, trzy radiowe oraz trzy serwisy internetowe.

 

 

 

powrót...




 

Fratria

Kontakt

Fratria sp. z o.o.
ul. Legionów 126-128
81-472 Gdynia

tel.  22 616 36 00
e-mail: redakcja@fratria.pl

Dane spółki

Fratria sp. z o.o. zarejestrowana      w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku               pod nr KRS 0000429681 
NIP: 113-285-77-90

Kapitał zakładowy: 5 570 600 zł

Multimedia

Nowoczesne technologie umożliwiają tworzenie coraz bardziej efektownych i multimedialnych projektów, które z powodzeniem możesz wykorzystać w swojej kampanii promocyjnej.

Dom mediowy

Właściwy dobór kanałów komunikacji to klucz do sukcesu wszelkich kampanii wizerunkowych. Dlatego istotnym elementem kampanii jest tworzenie planów mediowych i zakup mediów, które z powodzeniem możesz powierzyć w nasze ręce.

Agencja public relations

Reklama bez profesjonalnej otoczki PR jest niewystarczającym środkiem komunikacji z klientem. Dlatego działania promocyjne wspieramy również kompleksowymi, przemyślanymi działaniami wizerunkowymi.

Agencja interaktywna

Posiadanie witryny internetowej nie gwarantuje sukcesu w sieci. Zaskocz innych wielobarwnym i nietypowym podejściem do promocji w wirtualnym świecie, co przełoży się na konkretne korzyści w rzeczywistości.

Agencja reklamowa

Wyróżnij się na tle innych atrakcyjną, efektowną i trafiającą do odbiorcy kampanią reklamową! Dopasowana do Twoich oczekiwań i potrzeb, skrojona idealnie na miarę - dokładnie taka, jaką chcesz.

Wydawnictwo

Przekaz informacyjny powinien być nie tylko zaskakujący i efektowny, ale przede wszystkim rzeczowy. Nasze profesjonalne wydawnictwo gwarantuje bezbłędne opracowanie edytorskie i merytoryczne wydawanych materiałów.