wSieci Historii Gazeta Bankowa
   

Komunikaty prasowe

14 grudnia 2015

Zmiana na stanowisku prezesa wydawnictwa Fratria

W związku z dynamicznym rozwojem i dążeniem do nieustannej poprawy osiąganych wyników, wydawnictwo Fratria sp. z o.o. ma przyjemność poinformować o zmianach w zarządzie spółki. Funkcję prezesa zarządu Fratrii obejmie były prezes Telewizji Polskiej SA, prezes spółki Apella Romuald Orzeł.

Dotychczasowy prezes wydawnictwa, Tomasz Przybek pozostaje w zarządzie Fratrii, w której portfolio znajdują się wysokonakładowe tytuły prasowe, na czele z tygodnikiem „wSieci” – liderem w segmencie tygodników konserwatywnych oraz popularne portale internetowe, wśród których dominuje „wPolityce.pl” – lider opinii i jeden z największych polskich portali poświęconych tematyce politycznej, wielokrotnie zyskujący miano lidera cytowalności w swoim segmencie. Listę wydawnictw Fratrii uzupełniają m.in. prestiżowa „Gazeta Bankowa”, wydawany w tabloidowym charakterze tygodnik „ABC”, magazyn „wSieci Historii” oraz portal gospodarczy „wGospodarce.pl”.

- Zachodzące przekształcenia są efektem dążenia do zintensyfikowania obecności tytułów i portali Fratrii na polskim rynku mediów. Zamierzamy w pełni wykorzystać połączony potencjał Apelli – jednej z największych i najbardziej prężnych agencji marketingowych na polskim rynku oraz wydawnictwa Fratria. Jestem pewien, że zacieśniona współpraca Apelli i Fratrii już wkrótce przyniesie wymierne efekty, które odczuje nie tylko branża medialna, ale przede wszystkim czytelnicy naszych gazet i portali – zaznacza Romuald Orzeł, który obejmując funkcję prezesa spółki Fratria pozostaje na czele Apelli.

Michał Karnowski, członek zarządu spółki podkreśla - Zarówno ja, jak i Jacek Karnowski, z dużą radością przyjmujemy decyzję o wzmocnieniu władz Fratrii sp. z o.o. przez przejście z Rady Nadzorczej na funkcję prezesa pana Romualda Orła. Z punktu widzenia planów rozwojowych Spółki, ambicji zespołu dziennikarskiego, wartości dla reklamodawców, a przede wszystkim interesu czytelników i widzów naszych tytułów, to decyzja optymalna. Zachowujemy wszystko to, co dotychczas decydowało o naszym sukcesie: prezes Tomasz Przybek pozostaje w zarządzie i będzie kontynuował nadzór oraz prace rozwojowe nad ważnymi dla spółki działami. Z kolei objęcie przez Romualda Orła stanowiska prezesa przynosi spółce ten zastrzyk doświadczenia i dynamizmu, który pozwoli na szybkie osiągnięcie zamierzonego, kolejnego etapu rozwoju i realizację nowych projektów. Warto podkreślić, że jako prezes Rady Nadzorczej Romuald Orzeł był od początku istnienia spółki, od już ponad trzech lat, osobą kluczową dla naszego przedsięwzięcia.

Spółka Fratria informuje także, iż zachodzące zmiany nie wpływają na wydawane tytuły, ani aktualny skład zespołów redakcyjnych. Nadzór merytoryczny nad prezentowanymi treściami sprawują – jak dotychczas Michał Karnowski oraz Jacek Karnowski, redaktor naczelny tygodnika „wSieci”.

- Przekazując ster wydawnictwa, z którym jestem związany od samego początku jego działalności, w dobre ręce, zamierzam dalej pracować na jego sukces. Wiem że przed Fratrią otwierają się nowe perspektywy i należy je wykorzystać – zaznacza Tomasz Przybek. 

powrót...




 

Fratria

Kontakt

Fratria sp. z o.o.
ul. Legionów 126-128
81-472 Gdynia

tel.  22 616 36 00
e-mail: redakcja@fratria.pl

Dane spółki

Fratria sp. z o.o. zarejestrowana      w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku               pod nr KRS 0000429681 
NIP: 113-285-77-90

Kapitał zakładowy: 5 570 600 zł

Multimedia

Nowoczesne technologie umożliwiają tworzenie coraz bardziej efektownych i multimedialnych projektów, które z powodzeniem możesz wykorzystać w swojej kampanii promocyjnej.

Dom mediowy

Właściwy dobór kanałów komunikacji to klucz do sukcesu wszelkich kampanii wizerunkowych. Dlatego istotnym elementem kampanii jest tworzenie planów mediowych i zakup mediów, które z powodzeniem możesz powierzyć w nasze ręce.

Agencja public relations

Reklama bez profesjonalnej otoczki PR jest niewystarczającym środkiem komunikacji z klientem. Dlatego działania promocyjne wspieramy również kompleksowymi, przemyślanymi działaniami wizerunkowymi.

Agencja interaktywna

Posiadanie witryny internetowej nie gwarantuje sukcesu w sieci. Zaskocz innych wielobarwnym i nietypowym podejściem do promocji w wirtualnym świecie, co przełoży się na konkretne korzyści w rzeczywistości.

Agencja reklamowa

Wyróżnij się na tle innych atrakcyjną, efektowną i trafiającą do odbiorcy kampanią reklamową! Dopasowana do Twoich oczekiwań i potrzeb, skrojona idealnie na miarę - dokładnie taka, jaką chcesz.

Wydawnictwo

Przekaz informacyjny powinien być nie tylko zaskakujący i efektowny, ale przede wszystkim rzeczowy. Nasze profesjonalne wydawnictwo gwarantuje bezbłędne opracowanie edytorskie i merytoryczne wydawanych materiałów.