Artur Grabowski nowym szefem dystrybucji, produkcji i logistyki we Fratrii
Grupa medialna Fratria - wydawca tygodnika „wSieci”, miesięczników „Gazeta Bankowa”, „Fronda” i „wSieci Historii” oraz portalu wPolityce.pl wzmacnia dział dystrybucji, logistyki i produkcji. Fratria przygotowuje nowy popularny, wysokonakładowy tygodnik, którego start zapowiadany jest na najbliższe tygodnie.
Trwa ostateczne kompletowanie zespołu nowego tygodnika. Wzmacniamy też dział wydawniczy – zapowiada prezes Fratrii, Tomasz Przybek. – To naturalne, gdy weźmiemy pod uwagę, że w ciągu nieco ponad dwóch lat uruchomiliśmy cztery duże przedsięwzięcia wydawnicze. Co ważne – wszystkie doskonale radzą sobie na rynku, zyskując uznanie zarówno czytelników, jak i reklamodawców.
Do zespołu wydawnictwa dołączył Artur Grabowski, dotychczasowy szef dystrybucji w Marquard Media Polska Sp. z o.o. Jako dyrektor produkcji i dystrybucji zajmie się kolportażem i optymalizacją dystrybucji produktów Fratrii. Artur Grabowski ma wieloletnie doświadczenie w pracy wydawniczej zdobyte m.in. w Ruchu, G+J Gruner+Jahr Polska. Jest członkiem zarządu Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
- Dla mnie najważniejszy jest nieprzerwany rozwój i podejmowanie nowych wyzwań. Fratria to jedno z nielicznych w Polsce rozwijających się dynamicznie wydawnictw, które zapewnia jedno i drugie – mówi Artur Grabowski. Nowy szef dystrybucji Fratrii zajmie się wprowadzeniem na rynek nowego tygodnika.
Trwają też prace nad kampanią nowego tytułu, za którą odpowiada Agencja Reklamowa Apella SA. Jak zapowiada Fratria, nowy projekt prasowy będzie wspierała kampania telewizyjna, radiowa i outdoorowa, uzupełnią ją także akcja marketingowa w mediach wydawcy.
Fratria zaprezentowała też nowe logo Grupy Medialnej.
- Jesteśmy silną grupą mediów tradycyjnych i internetowych. Dzięki udanym projektom pracujemy stale nad rozwojem firmy, poszerzaniem oferty wydawniczej i propozycji dla partnerów biznesowych – mówi Tomasz Przybek.
Tweetnij
Kontakt
Fratria sp. z o.o.
ul. Legionów 126-128
81-472 Gdynia
tel. 22 616 36 00
e-mail: redakcja@fratria.pl
Nasze serwisy
sieciprawdy.pl
wPolityce.pl
gb.pl
wPolsce.pl
ABCtygodnik.pl
wGospodarce.pl
wsiecihistorii.pl
Dane spółki
Fratria sp. z o.o. zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku pod nr KRS 0000429681
NIP: 113-285-77-90
Kapitał zakładowy: 5 570 600 zł
Multimedia
Nowoczesne technologie umożliwiają tworzenie coraz bardziej efektownych i multimedialnych projektów, które z powodzeniem możesz wykorzystać w swojej kampanii promocyjnej.
Dom mediowy
Właściwy dobór kanałów komunikacji to klucz do sukcesu wszelkich kampanii wizerunkowych. Dlatego istotnym elementem kampanii jest tworzenie planów mediowych i zakup mediów, które z powodzeniem możesz powierzyć w nasze ręce.
Agencja public relations
Reklama bez profesjonalnej otoczki PR jest niewystarczającym środkiem komunikacji z klientem. Dlatego działania promocyjne wspieramy również kompleksowymi, przemyślanymi działaniami wizerunkowymi.
Agencja interaktywna
Posiadanie witryny internetowej nie gwarantuje sukcesu w sieci. Zaskocz innych wielobarwnym i nietypowym podejściem do promocji w wirtualnym świecie, co przełoży się na konkretne korzyści w rzeczywistości.
Agencja reklamowa
Wyróżnij się na tle innych atrakcyjną, efektowną i trafiającą do odbiorcy kampanią reklamową! Dopasowana do Twoich oczekiwań i potrzeb, skrojona idealnie na miarę - dokładnie taka, jaką chcesz.
Wydawnictwo
Przekaz informacyjny powinien być nie tylko zaskakujący i efektowny, ale przede wszystkim rzeczowy. Nasze profesjonalne wydawnictwo gwarantuje bezbłędne opracowanie edytorskie i merytoryczne wydawanych materiałów.