wSieci Historii Gazeta Bankowa
   

Komunikaty prasowe

10 września 2018

Kup „Sieci” z wyjątkowym prezentem!

Od poniedziałku, 10 września dostępne jest nowe wydanie tygodnika Sieci wraz wyjątkowym prezentem  - do każdego wydania dołączony jest odblaskowy brelok do zawieszenia lub noszenia na ręku.

Od 31 sierpnia 2014 r. każdy pieszy, który porusza się po zmierzchu po drodze poza obszarem zabudowanym, musi mieć odblask umieszczony w sposób widoczny dla kierujących. Za brak elementu odblaskowego grozi mandat. Wbrew pozorom do większości potrąceń dochodzi w obszarze zabudowanym. Okazuje się, że najmniej bezpiecznym miejscem (aż połowa wypadków) są … przejścia dla pieszych. Dlatego, mimo braku nakazu, warto „świecić się” i być widocznym z daleka również w mieście.

Schyłek roku oznacza krótsze dni. Wtedy częściej zmuszeni jesteśmy się poruszać po drodze już po zmierzchu. Widoczność pogarsza również jesienno-zimowa aura: opady, mgły. W takich warunkach powinniśmy być szczególnie ostrożni jako uczestnicy ruchu drogowego. Dotyczy to wszystkich. Choć statystycznie ujmując, sprawcami wypadków częściej bywają kierujący pojazdami, więcej ginie pieszych i rowerzystów, którzy w konfrontacji z samochodem są bez szans.

– Odblask jest po to, żeby pieszy był widoczny z dostatecznej odległości. Ale to nie wszystko. Dodatkowo daje mu również impuls do rozmyślań: mam talizman, którym zabezpieczam się przed wypadkiem. To oznacza, że jestem ostrożny, czyli nie tylko świadomie zakładam ten odblask, lecz będę również rozglądał się na drodze i szukał zagrożeń – podkreśla podinspektor Radosław Kobryś z Komendy Głównej Policji.

Statystyki wypadków z udziałem pieszych są brutalne. W zeszłym roku na polskich drogach zginęło niemal tysiąc osób. Podobnie jak w latach poprzednich - połowa tych tragedii wydarzyła się w ciągu ostatniego kwartału roku. Na taki stan rzeczy wpływ mają nasze warunki klimatyczne, a zwłaszcza gorsza widoczność przy wcześnie zapadającym zmierzchu. Jak wskazują wyniki najnowszego raportu PZU „Bezpieczne dziecko 2018”, 91 proc. (84 proc. w 2016 r.) rodziców uważa, że w dzisiejszym świecie na dzieci czyha więcej niebezpieczeństw niż w czasach, gdy sami byli mali. Zdecydowana większość badanych twierdzi, że to mama i tata powinni uczyć dzieci bezpiecznych zachowań.

Odblask z „Niestraszkiem”, który odbija światło reflektorów a także świeci na czerwono – warto nosić przy sobie zawsze, choćby dlatego, że zmierzch zapada jesienią dość szybko i nie zawsze przewidzimy, czy powrót ze szkoły lub dodatkowych zajęć odbywał się będzie jeszcze w ciągu dnia.

Prezent od PZU w najnowszym wydaniu, w cenie tygodnika „Sieci” - w sprzedaży od 10 września br.

 

powrót...




 

Fratria

Kontakt

Fratria sp. z o.o.
ul. Legionów 126-128
81-472 Gdynia

tel.  22 616 36 00
e-mail: redakcja@fratria.pl

Dane spółki

Fratria sp. z o.o. zarejestrowana      w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku               pod nr KRS 0000429681 
NIP: 113-285-77-90

Kapitał zakładowy: 5 570 600 zł

Multimedia

Nowoczesne technologie umożliwiają tworzenie coraz bardziej efektownych i multimedialnych projektów, które z powodzeniem możesz wykorzystać w swojej kampanii promocyjnej.

Dom mediowy

Właściwy dobór kanałów komunikacji to klucz do sukcesu wszelkich kampanii wizerunkowych. Dlatego istotnym elementem kampanii jest tworzenie planów mediowych i zakup mediów, które z powodzeniem możesz powierzyć w nasze ręce.

Agencja public relations

Reklama bez profesjonalnej otoczki PR jest niewystarczającym środkiem komunikacji z klientem. Dlatego działania promocyjne wspieramy również kompleksowymi, przemyślanymi działaniami wizerunkowymi.

Agencja interaktywna

Posiadanie witryny internetowej nie gwarantuje sukcesu w sieci. Zaskocz innych wielobarwnym i nietypowym podejściem do promocji w wirtualnym świecie, co przełoży się na konkretne korzyści w rzeczywistości.

Agencja reklamowa

Wyróżnij się na tle innych atrakcyjną, efektowną i trafiającą do odbiorcy kampanią reklamową! Dopasowana do Twoich oczekiwań i potrzeb, skrojona idealnie na miarę - dokładnie taka, jaką chcesz.

Wydawnictwo

Przekaz informacyjny powinien być nie tylko zaskakujący i efektowny, ale przede wszystkim rzeczowy. Nasze profesjonalne wydawnictwo gwarantuje bezbłędne opracowanie edytorskie i merytoryczne wydawanych materiałów.