Uchwała nr 33/2015 Zarządu ZKDP z dnia 17 września 2015 roku
Odpis Uchwały nr 33/2015 Zarządu ZKDP z dnia 17 września 2015 roku w sprawie naruszenia przez Fratria Sp. z o.o. postanowień Statutu i Regulaminu kontroli nakładu i dystrybucji prasy zarejestrowanej w ZKDP.
http://www.fratria.pl/upload/Uchwala_332015_z_dn_17092015.pdf
Tweetnij
Kontakt
Fratria sp. z o.o.
ul. Legionów 126-128
81-472 Gdynia
tel. 22 616 36 00
e-mail: redakcja@fratria.pl
Nasze serwisy
sieciprawdy.pl
wPolityce.pl
gb.pl
wPolsce.pl
ABCtygodnik.pl
wGospodarce.pl
wsiecihistorii.pl
Dane spółki
Fratria sp. z o.o. zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku pod nr KRS 0000429681
NIP: 113-285-77-90
Kapitał zakładowy: 5 570 600 zł
Multimedia
Nowoczesne technologie umożliwiają tworzenie coraz bardziej efektownych i multimedialnych projektów, które z powodzeniem możesz wykorzystać w swojej kampanii promocyjnej.
Dom mediowy
Właściwy dobór kanałów komunikacji to klucz do sukcesu wszelkich kampanii wizerunkowych. Dlatego istotnym elementem kampanii jest tworzenie planów mediowych i zakup mediów, które z powodzeniem możesz powierzyć w nasze ręce.
Agencja public relations
Reklama bez profesjonalnej otoczki PR jest niewystarczającym środkiem komunikacji z klientem. Dlatego działania promocyjne wspieramy również kompleksowymi, przemyślanymi działaniami wizerunkowymi.
Agencja interaktywna
Posiadanie witryny internetowej nie gwarantuje sukcesu w sieci. Zaskocz innych wielobarwnym i nietypowym podejściem do promocji w wirtualnym świecie, co przełoży się na konkretne korzyści w rzeczywistości.
Agencja reklamowa
Wyróżnij się na tle innych atrakcyjną, efektowną i trafiającą do odbiorcy kampanią reklamową! Dopasowana do Twoich oczekiwań i potrzeb, skrojona idealnie na miarę - dokładnie taka, jaką chcesz.
Wydawnictwo
Przekaz informacyjny powinien być nie tylko zaskakujący i efektowny, ale przede wszystkim rzeczowy. Nasze profesjonalne wydawnictwo gwarantuje bezbłędne opracowanie edytorskie i merytoryczne wydawanych materiałów.