wSieci Historii Gazeta Bankowa
   

Komunikaty prasowe

4 listopada 2016

Henryk Uzdrowski w zarządzie Fratrii

Henryk Uzdrowski objął stanowisko członka zarządu Grupy Medialnej Fratria, wydawcy tygodnika “w Sieci”, miesięcznika “w Sieci Historii”, portalu wPolityce.pl, “Gazety Bankowej” i portalu wGospodarce.pl. Uzdrowski odpowiada w grupie za finanse oraz działy handlowe. Wcześniej pełnił funkcję prokurenta oraz dyrektora finansowego Fratrii.

Henryk Uzdrowski współpracuje z zarządem Fratrii od powstania spółki, wniósł duży wkład w jej budowę. Ukończył finanse na Uniwersytecie Gdańskim, studia podyplomowe z zakresu rachunkowości i controllingu oraz wiele specjalistycznych szkoleń w zakresie zarządzania i ekonomii.

Zmiany w zarządzie spółki są jednym z elementów przeprowadzanej we Fratrii restrukturyzacji, związanej z przeglądem efektywności poszczególnych tytułów, zwiększeniem nacisku na projekty internetowe, planowaniem nowych przedsięwzięć oraz optymalizacją kosztów.

- Sytuacja grupy jest stabilna, wyniki poszczególnych pionów zadowalające, choć oczywiście zawsze jest co poprawiać i nad czym pracować. Priorytetem dla spółki jest takie wsparcie zespołu dziennikarskiego, by jego wysiłek w opisywaniu prawdziwego obrazu Polski i świata znajdował odpowiednie kanały dystrybucji treści, zaś reklamodawcom dostarczenie jak najlepszej oferty – mówi Henryk Uzdrowski. Dodaje, że nowy zespół handlowy w Biurze Reklamy, który od kilku miesięcy układa wspólnie z Jarosławem Skorupą, daje nadzieje na zadowalające wyniki finansowe na koniec tego roku.

Grupa Medialna Fratria jest wydawcą największego konserwatywnego tygodnika opinii w Polsce – „wSieci”, a także najchętniej kupowanego miesięcznika o tematyce historycznej – „wSieci Historii”. Do Fratrii należą też portale wPolityce.pl oraz wGospodarce.pl wraz z miesięcznikiem „Gazeta Bankowa”. Prezesem spółki jest Romuald Orzeł, a w zarządzie oprócz Uzdrowskiego zasiada także Michał Karnowski, odpowiedzialny za pion redakcyjny.

powrót...




 

Fratria

Kontakt

Fratria sp. z o.o.
ul. Legionów 126-128
81-472 Gdynia

tel.  22 616 36 00
e-mail: redakcja@fratria.pl

Dane spółki

Fratria sp. z o.o. zarejestrowana      w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku               pod nr KRS 0000429681 
NIP: 113-285-77-90

Kapitał zakładowy: 5 570 600 zł

Multimedia

Nowoczesne technologie umożliwiają tworzenie coraz bardziej efektownych i multimedialnych projektów, które z powodzeniem możesz wykorzystać w swojej kampanii promocyjnej.

Dom mediowy

Właściwy dobór kanałów komunikacji to klucz do sukcesu wszelkich kampanii wizerunkowych. Dlatego istotnym elementem kampanii jest tworzenie planów mediowych i zakup mediów, które z powodzeniem możesz powierzyć w nasze ręce.

Agencja public relations

Reklama bez profesjonalnej otoczki PR jest niewystarczającym środkiem komunikacji z klientem. Dlatego działania promocyjne wspieramy również kompleksowymi, przemyślanymi działaniami wizerunkowymi.

Agencja interaktywna

Posiadanie witryny internetowej nie gwarantuje sukcesu w sieci. Zaskocz innych wielobarwnym i nietypowym podejściem do promocji w wirtualnym świecie, co przełoży się na konkretne korzyści w rzeczywistości.

Agencja reklamowa

Wyróżnij się na tle innych atrakcyjną, efektowną i trafiającą do odbiorcy kampanią reklamową! Dopasowana do Twoich oczekiwań i potrzeb, skrojona idealnie na miarę - dokładnie taka, jaką chcesz.

Wydawnictwo

Przekaz informacyjny powinien być nie tylko zaskakujący i efektowny, ale przede wszystkim rzeczowy. Nasze profesjonalne wydawnictwo gwarantuje bezbłędne opracowanie edytorskie i merytoryczne wydawanych materiałów.