Gazety opiniotworcze wSieci Historii Gazeta Bankowa
       

Grupa medialna Fratria to prężnie rozwijająca się firma budująca swoją siłę na odważnych projektach prasowych i internetowych, wykorzystująca synergię wszystkich zasobów jakie posiada, przekuwając ją w sukcesy rynkowe.

W portfolio wydawnictwa znajdują się tytuły prasowe – tygodnik „wSieci”, miesięczniki „Gazeta Bankowa” i „wSieci Historii” oraz strony internetowe – wPolityce.pl, wGospodarce.pl, wSieci.pl, gb.pl i ABCtygodnik.pl.

Dotychczas wydawane tytuły prasowe w bardzo krótkim okresie ustabilizowały swoje pozycje. Tygodnik „wSieci” kolejny rok z rzędu utrzymuje mocne trzecie miejsce wśród tygodników opiniotwórczych, miesięcznik  historyczny „wSieci Historii” jest wciąż liderem pod względem sprzedaży wśród pism z tego sektora, biznesowa „Gazeta Bankowa” przeszła relaunch, dostosowując się do potrzeb rynku, a portal wPolityce.pl na przestrzeni roku podwaja liczbę unikalnych użytkowników, będąc jednocześnie w czołówce w zestawieniach najbardziej opiniotwórczych portali internetowych w Polsce.  

Zarząd firmy

Romuald Orzeł

Romuald Orzeł

PREZES ZARZĄDU

Michał Karnowski

Michał Karnowski

CZŁONEK ZARZĄDU

Henryk Uzdrowski

Henryk Uzdrowski

CZŁONEK ZARZĄDU

 

Fratria

Kontakt

Fratria sp. z o.o.
ul. Legionów 126-128
81-472 Gdynia

tel.  22 616 36 00
e-mail: redakcja@fratria.pl

Dane spółki

Fratria sp. z o.o. zarejestrowana      w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku               pod nr KRS 0000429681 
NIP: 113-285-77-90

Kapitał zakładowy: 5 570 600 zł

Multimedia

Nowoczesne technologie umożliwiają tworzenie coraz bardziej efektownych i multimedialnych projektów, które z powodzeniem możesz wykorzystać w swojej kampanii promocyjnej.

Dom mediowy

Właściwy dobór kanałów komunikacji to klucz do sukcesu wszelkich kampanii wizerunkowych. Dlatego istotnym elementem kampanii jest tworzenie planów mediowych i zakup mediów, które z powodzeniem możesz powierzyć w nasze ręce.

Agencja public relations

Reklama bez profesjonalnej otoczki PR jest niewystarczającym środkiem komunikacji z klientem. Dlatego działania promocyjne wspieramy również kompleksowymi, przemyślanymi działaniami wizerunkowymi.

Agencja interaktywna

Posiadanie witryny internetowej nie gwarantuje sukcesu w sieci. Zaskocz innych wielobarwnym i nietypowym podejściem do promocji w wirtualnym świecie, co przełoży się na konkretne korzyści w rzeczywistości.

Agencja reklamowa

Wyróżnij się na tle innych atrakcyjną, efektowną i trafiającą do odbiorcy kampanią reklamową! Dopasowana do Twoich oczekiwań i potrzeb, skrojona idealnie na miarę - dokładnie taka, jaką chcesz.

Wydawnictwo

Przekaz informacyjny powinien być nie tylko zaskakujący i efektowny, ale przede wszystkim rzeczowy. Nasze profesjonalne wydawnictwo gwarantuje bezbłędne opracowanie edytorskie i merytoryczne wydawanych materiałów.