Gazety opiniotworcze wSieci Historii Gazeta Bankowa
       

wSieci

„wSieci” to teksty uznanych i doświadczonych dziennikarzy, komentarze osobistości ze świata polityki, ekonomii i biznesu, opinie najlepszych polskich felietonistów, rzetelne teksty historyczne, recenzje kulturalne oraz wywiady ze znakomitymi rozmówcami.

„wSieci” to m.in. wywiady Michała i Jacka Karnowskich, słynna rubryka Roberta Mazurka i Igora Zalewskiego, dziennikarstwo śledcze Jerzego Jachowicza i teksty znanych publicystów, takich jak: Piotr Zaremba, Marek Pyza, Grzegorz Górny, Bronisław Wildstein, Dorota Łosiewicz, Piotr Skwieciński, Marzena Nykiel. Wśród autorów tygodnika są najlepsi, wyróżnieni nagrodą Złotej Ryby dziennikarze – Wiktor Świetlik, Krzysztof Feusette, Robert Mazurek i Łukasz Warzecha.

Tygodnik „wSieci” zasłużył na miano największego konserwatywnego tygodnika opinii w Polsce – także pod względem wysokości sprzedaży. Profil tygodnika na Facebooku osiągnął już ponad 100 tys. „polubień”.

JACEK KARNOWSKI
REDAKTOR NACZELNY „wSieci”

Wolność jest cechą charakterystyczną dla Polaków, a dziś szczególnie spleciona z Wolnością jest Prawda. Wierzę głęboko, że nasz tygodnik jest pismem unikalnym – jesteśmy prawdziwi na każdym polu. Nikogo nie udajemy, mówimy to, co myślimy. Wciąż szukamy tematów, ciekawych autorów, świetnych redaktorów, autorów intrygujących grafik. Stale rozwijamy nasze projekty.

 

 
 

Fratria

Kontakt

Fratria sp. z o.o.
ul. Legionów 126-128
81-472 Gdynia

tel.  22 616 36 00
e-mail: redakcja@fratria.pl

Dane spółki

Fratria sp. z o.o. zarejestrowana      w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku               pod nr KRS 0000429681 
NIP: 113-285-77-90

Kapitał zakładowy: 5 570 600 zł

Multimedia

Nowoczesne technologie umożliwiają tworzenie coraz bardziej efektownych i multimedialnych projektów, które z powodzeniem możesz wykorzystać w swojej kampanii promocyjnej.

Dom mediowy

Właściwy dobór kanałów komunikacji to klucz do sukcesu wszelkich kampanii wizerunkowych. Dlatego istotnym elementem kampanii jest tworzenie planów mediowych i zakup mediów, które z powodzeniem możesz powierzyć w nasze ręce.

Agencja public relations

Reklama bez profesjonalnej otoczki PR jest niewystarczającym środkiem komunikacji z klientem. Dlatego działania promocyjne wspieramy również kompleksowymi, przemyślanymi działaniami wizerunkowymi.

Agencja interaktywna

Posiadanie witryny internetowej nie gwarantuje sukcesu w sieci. Zaskocz innych wielobarwnym i nietypowym podejściem do promocji w wirtualnym świecie, co przełoży się na konkretne korzyści w rzeczywistości.

Agencja reklamowa

Wyróżnij się na tle innych atrakcyjną, efektowną i trafiającą do odbiorcy kampanią reklamową! Dopasowana do Twoich oczekiwań i potrzeb, skrojona idealnie na miarę - dokładnie taka, jaką chcesz.

Wydawnictwo

Przekaz informacyjny powinien być nie tylko zaskakujący i efektowny, ale przede wszystkim rzeczowy. Nasze profesjonalne wydawnictwo gwarantuje bezbłędne opracowanie edytorskie i merytoryczne wydawanych materiałów.